Američke psihologinje dr. Ranae Reinardy i Dorothy Breininger izdvojile su neke znakove za zabrinutost:
• Zbog kupovanja kozmetike imate negativne posljedice - financijske, fizičke ili neke druge prirode
• Željeli bi prestati nagomilavati kozmetiku po kući ali ne možete
• Zbog velikog broja proizvoda gubite prostor u kući
• Na zalihama proizvoda za uljepšavanje taloži se prašina
• Bočice, kontejneri i kistovi postaju ljepljivi
• Ignorirate datum trajanja
• Većina proizvoda koja nije na policama ili u ormarima još se nalazi u vrećicama u kojima ste ih kupili, zajedno s računom
• Kupujete više istih proizvoda
• Ambalaža i cijena je još na njima
• Proizvodi koje kupujete ne odgovaraju vašem trenutnom stilu života. Primjerice ako žena živi sama, a kupuje za nju neupotrebljivu kozmetiku za djecu ili muškarce
T.T.
Prethodni članci:
arti-200912310060006 arti-201004230579006 arti-200908200043006