Kate se još jednom potvrdila kao pun pogodak

Brend Ann Taylor nedavno je umjesto Demi Moore za zaštitno lice postavio Kate Hudson, a očito nisu pogriješili jer im je kampanja za jesensku koleciju već treća u nizu.

27.7.2012.
13:18
VOYO logo

Kate Hudson u kampanji se istaknula elegancijom i sofisticiranom privlačnošću, baš kao i u prethodnima.

Ann Taylor prolazi kroz proces redefiniranja svojeg imidža prema modernijem, ali i dalje izuzetno sofisticiranom. U tu svrhu brend je ovoga proljeća započeo plodnju suradnju s glumicom. Čini se da se trud isplatio, jer je ovo već treća kampanja s njom u glavnoj ulozi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednostavnost igra veliku ulogu u stvaranju uglađenog izleda. Sudeći po novoj kampanji, čini se da je peplum trend postao sastavni dio mainstreama, jer ga sve više kreatora nudi u svojim kolekcijama.

Jedan od najjednostavnijih načina da usvojite ovaj trend je da se odlučite za jednobojni outfit s kojim ne možete pogriješti, i koji ne 'dijeli' tijelo, što može biti velika prednost ako želite stvoriti dojam duljine i odvući pozornost od mogućih problematičnih zona. Haljine koje laskaju tijelu također su vrlo istaknute u kampanji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo