Ako mislite da biste Vi bolje vodili ovu zemlju ili natjerali sve političare da se bar jednom pojave na poslu, vrijeme je da preuzmete ovu aplikaciju.
Naime, 'Darmar' je aplikacija zagrebačkog 'Kod Biro' tima koji je razvio mobilnu aplikaciju proširene stvarnosti i 3D praćenja lica koja sadrži maske temeljene na nekim od najpoznatijih hrvatskih i političara iz regije. Ovaj tim sadrži šest članova, a osnovali su ga Matej Trbara i Luka Mijatović, FER-ovci koji se druže još od srednjoškolskih dana.
Matej Trbara rekao nam je da im se ova ideja učinila zabavnom, pa su ju odlučili realizirati:
'Već neko vrijeme se bavimo tehnologijama praćenja lica, proširene i virtualne stvarnosti, no uglavnom smo projekte radili za strane klijente. Ideja s maskama javnih osoba i nekakvih fenomena specifičnih za Hrvatsku i regiju nam se činila jako zabavnom. Nakon prvih nekoliko prototipa maski uvidjeli smo koliko su maske zabavne te smo ozbiljnije krenuli razvoj prije nekoliko mjeseci. Budući da imamo puno iskustva s ovom vrstom tehnologije, kao i u razvoju mobilnih aplikacija, nismo uložili previše vremena u sam razvoj, no taj period se malo oduljio zbog obveza na drugim projektima.'
Rekao nam je da je na ovoj aplikaciji sudjelovao cijeli 'Kod Biro' tim, a i otkrio nam je koje sve maske možete 'staviti' na svoje lice, odnosno, u koje se sve ličnosti možete pretvoriti:
'U aplikaciji se trenutno mogu probati maske bazirane na našim najpopularnijim političarima i javnim osobama poput Milana Bandića, Zdravka Mamića, Andreija Plenkovića, Kolinde Grabar-Kitarović, Josipa Broza, Ive Sanadera, ali i par maski prominentnih osoba iz susjedne BiH i Srbije. Pored toga napravili smo i zabavne filtere s nekim pojavama i predmetima koje su dobro poznate javnosti poput pršutinga, heklanog stolnjaka, navijačkih rekvizita, superheroj u narodnoj nošnji i sl.'
Odlična je vijest da će aplikaciju nadograđivati novim maskama koje možemo očekivati već sljedeći tjedan.
Iako su ovakve aplikacije poznate u svijetu, smatraju, kaže Matej, da su u Hrvatskoj 'prvi'. Otkrio nam je i planove za budućnost:
'Želja nam je ponuditi domaćim brendovima i marketinškim agencijama nove i inovativne načine promocije kroz primjenu proširene stvarnosti i tehnologije praćenja lica.'
Pa, ako već niste, vrijeme je da skinete ovu aplikaciju na svoje pametne telefone: