Honey Birdette, brend luksuznog donjeg rublja, koji je u vlasništvu kompanije Playboy, nedavno je lansirao svoju prvu basic kolekciju pod nazivom Nakeds.
Brend je poznat po svojoj luksuznoj estetici, ali počeo je raditi kolekcije koje nude seksi donje rublje po razumnim cijenama.
Potpuno prozirna kolekcija
Što se tiče dizajna, suptilan je, ali seksi. Prozirni bodiji, grudnjaci i donje rublje smanjuju obline, oblikuju tijela i pokazuju puno više kože. Zbog prozirnog dizajna veći dio tijela će biti vidljiv, uključujući bradavice. Seksi prozirni odjevni predmeti dostupni su u četiri laskave nijanse, badem, toffee, tamni mahagonij i crnu.
Dostupno je i nekoliko tangi koje se sastoje od savršenog nevidljivog donjeg dijela koji djeluje jednako seksi s ili bez odjevnog predmeta.
Honey Birdette
Velika promjena
Ashley Kechter, predsjednica odjela Global Consumer Products PLBY Group, rekla je: "Pokretanje naše osnažujuće linije Nakeds označava ulazak Honey Birdette u esencijalnu kategoriju donjeg rublja, a ova kolekcija za svakodnevnu upotrebu nudi se po cjenovnoj razini na kojoj možemo dosegnuti širi skup potrošača. Planiramo izdati dodatne svakodnevne odjevne komade tijekom 2023."
Honey Birdette
Francesca Anderson, globalna direktorica proizvoda i marketinga Honey Birdette, dodala je: "Ovo je stvarno uzbudljivo vrijeme za Honey Birdette jer nastavljamo pomicati granice s našim donjim rubljem. Znali smo da postoji rupa na tržištu za seksi, ali udobne svakodnevne komade koji nude i izniman kroj i vrhunsku izradu. Naši postojeći kupci željeli su osnovne komade od nas, a mi smo stvarno uzbuđeni što lansiramo svakodnevne Nakeds za sadašnje i nove kupce Honey Birdette. Vidimo Nakeds kao novi svakodnevni grudnjak, a kasnije ove godine u ovu kategoriju dolazi još mnogo toga", piše Daily Star.
Honey Birdette