"Naši zaposlenici više ne moraju izmišljati da su pokupili nekakav 'gadan virus u 24 sata' niti mijenjati glas fingirajući promuklost putem telefona. Dovoljno je šefu reći što se stvarno dogodilo", navodi Dice, tvrtke specijalizirana za prodaju koncertnih karata putem smartphonea.
Svima se dogodi da se 'razbiju u obilno zalivenoj' noći pa je odsad dovoljno poslati šefu emotikon "pivo", "bolestan" ili "muzika" i njemu će biti jasno što se dogodilo.
Tvrtka želi potaknuti svoje zaposlenike da punim plućima uživaju u londonskoj glazbenoj sceni kako bi bolje radili svoj posao.
"Cjelokupnoj našoj ekipi glazba je u krvi i neki od najvećih glazbenih ugovora potpisani su upravo nakon koncerta", objašnjava Phil Hutcheon, utemeljitelj i vlasnik Dica.
Zaposlenici će imati pravo četiri dana u godini uzeti bolovanje radi triježnjenja.
Pročitajte još:
- Zaružili ste sinoć? Imamo spas - sedam koraka koji će vas vratiti među žive
- Kate Moss otkrila kako prikriti tragove mamurluka
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!