Bilo da se radi o cipelama Jimmyja Chooa, kakve Sarah Jessica Parker nosi u Seksu i gradu, ili jednostavnim, običnim cipelama kakve se mogu kupiti u bilo kojoj trgovini obuće, više od 92 posto žena može se prisjetiti prvih cipela koje su kupile vlastitim novcem, dok se istovremeno malo njih može sjetiti imena osobe koju su prvi put poljubile.
Nevjerojatnih 96 posto žena kaže kako duboko žale što su u nekom periodu života morale baciti neke cipele, a samo 15 posto ispitanica žali što su napustile dečka. Više od tisuću žena sudjelovalo je u ovom ispitivanju u kojem su morale odgovarati na pitanja koja su se uglavnom odnosila na njihove osjećaje kada je u pitanu obuća, ali i čega se najviše sjećaju kod svojih cipela, a čega u vezi koju su imale s muškarcima.
Isto to istraživanje pokazalo je kako današnje žene manje vole same cipele, ali zato više vole osjećaj prilikom kupnje cipela. Mnoge žene kupuju nove cipele za specijalne prilike, poput vjenčanja, rođendana ili poslovne zabave. Do srednjih godina žene imaju kolekciju cipela u kojoj se često nađu i one koje nikada nisu nošene.
"Ovi rezultati pokazuju kako su žene privrženije svojim cipelama više nego se mislilo. Ljudi uvijek misle kako žene u kutijama drže stara ljubavna pisma, no prava je istina da su cipele ženama mnogo vrednije od takvih pisama. Cipele su ženine najbolje prijateljice, a čini se kako i sjećanje na neke određene cipele traju duže nego sjećanje na određenog muškarca", izjavio je Glendon Lloyd, koji je i pokrenuo ovo istraživanje.
Prijašnja istraživanja pokazala su kako prosječna žena ima oko 19 pari cipela, jedna od 30 žena ima više od 30 pari cipela u ormaru, dok trećina ima problema s pronalaženjem prostora za cipele. Prosječna žena godišnje kupi četiri para cipela, a jedna od sedam žena svoje nove cipele skriva od partnera.
Prethodni članci:
arti-200912090312006 arti-200912030249006 arti-200911260592006