kolekcija 'čuda' /

Vjerovali ili ne, Kanadu i Međugorje povezuju - šljokičaste cipele

Što povezuje Kanadu i Međugorje? Vjerovali ili ne - srebrne, šljokičaste cipele. Jedan kanadski dizajner cipela, kreirao je kolekciju - Čuda, u kojoj se našao i model nazvan po hercegovačkom svetištu

27.3.2015.
18:11
VOYO logo

Međugorje je na akciji. Umjesto 239 dolara, sad košta 159. Riječ je o specijalnim cipelama kanadskog dizajnera, inače omiljenog i među slavnima poput Whoopi Goldberg, Scarlett Johansson i Paule Abdul, koji je izbacio novu liniju cipela - Miracles. Najsjajnije među njima zovu se Međugorje.

"Ljudi me često pitaju gdje nalazim inspiraciju za cipele. Uvijek se borim s odgovorom jer mi se inspiracija pojavi sama. Dođe mi kad sam smiren. Primjerice, kad sjedim u automobilu ili se vozim biciklom", ispričao je John Fluevog, dizajner cipela.

Ovaj par svjetlucavog Međugorja prati i prigodna poruka. Kaže dizajner, one će nositi vaše noge sigurno na putu punom vjere. Čuda su iznenađenja duše.

"Teže je pronaći zanimljive cipele nego pronaći zanimljive hlače u boji ili jaknu. Zato uvijek kažem – krenite od cipela! Jer ja sam čovjek od cipela", dodao je Fluevog.

A tvrtka ovog čovjeka od cipela proglašena je jednom od najinovativnijih na svijetu. Inovativno Međugorje može, kaže, nositi svatko.

"Najčešće intelektualke, umjetnice, grafičke dizajnerice, možda učiteljice, medijske osobe, svi. Možete biti tajnica i nositi moje cipele. Budete li ih nosili, dobit ćete komplimente. Ljudi će vas primijetiti", pojasnio je Fluevog.

Kad već pravo Međugorje ignorira Vatikan, možda to hercegovačko svetište u obliku cipela primijete u Hollywoodu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo