Prva kolekcija naočala ovog luksuznog modnog branda ekskluzivno je predstavljena u Ghetaldus optici u Ban centru ove srijede te je upravo ovim predstavljanjem postala jedina optika na našem tržištu koja je imala priliku uz svjetski poznate brandove naočala uvrstiti i brand luksuznih sunčanih naočala BALMAINXAKONI.
Novi brand koji veže duga tradicija pariške mode na naše tržište je došao popraćen velikim uzbuđenjem upravo zbog neke nove modelistike koja predstavlja spoj svega onoga zbog čega je BALMAIN danas to što je.
Kolekciju sunčanih naočala BALMAINXAKONI za Ghetaldus predstavila je direktorica marketinga Ghetaldus optike Kristina Kurtaj i brand manager Ghetaldus optike Jakov Jukić.
Kolekcija se sastoji od 5 modela sunčanih naočala, a poput svog poznatog DB sakoa, traperica i tenisica i ovo je BALMAINov proizvod za koji je od samih početaka predviđeno da se ukopi u dnevnu garderobu svakog kupca.
Model naočala Wonder Boy koji nas je osvojio na prvu su upravo one sunčane naočale koje Oliver Rousteing nosi od samog jutra, a ime su dobile prema Rousteingovom autobiografskom filmu „Wonder Boy“. Sofisticirani dizajn je inspiriran modernom kulturom 21. stoljeća, a proizvodi se u ograničenim količinama. Rousteingov Wonder Boy ubrzo je prepoznat kao model naočala koji u svojoj kolekciji mora imati svaki sljedbenik Olivera Rousteinga tzv. #BALMAINARMY.
Modele sunčanih prve generacije ovog luksuznog branda BALMAIN X ACONI možete pronaći u ekskluzivno odabranim poslovnicama GHETALDUS OPTIKE (SPLIT: Trg braće Radića 10, DUBROVNIK: Dr. Ante Starčevića 49, ZAGREB: Ban Centar- Augusta Cesarca 4)