umjetnici i glazbenici /

Stjepan Hauser i Luka Šulić ponovno su se našli u ulozi modela - i odradili vrhunski posao

Image
Foto: Marko Grubišić

Nakon osvajanja glazbenih pozornica i koncerata po cijelom svijetu, najpoznatiji svjetski violončelisti glazbenu pozornicu zamijenili su daskama koje život znače

4.11.2018.
14:31
Marko Grubišić
VOYO logo

s.Oliver predstavlja kampanju za novu kolekciju jesen/zima 2018. s glavnim zvijezdama s kojima surađuje već sezonama – svjetski poznatim duom 2Cellos. Veliki umjetnici i glazbenici, Stjepan Hauser i Luka Šulić, ponovno su se našli u ulozi modela i još jednom dokazali kako se dizajn poznatog modnog branda savršeno uklapa u njihov stil i način života. 

Image
Foto: Marko Grubišić

(FOTO: Marko Grubišić)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon osvajanja glazbenih pozornica i koncerata po cijelom svijetu, najpoznatiji svjetski violončelisti stali su na daske koje život znače i uspješno snimili kampanju u Slovenskom narodnom kazalištu u Mariboru. Čarobni ambijent impoznatne mariborske kulturne institucije i potpis cijenjenog hrvatskog fotografa Marka Grubušića rezultirali su fotografijama koje sjajno prikazuju filozofiju s.Oliver branda i predstavljaju viziju modernog muškarca.

I u ovoj kolekciji jesen-zima, kvaliteta i funkcionalnost ostali su glavna odrednica branda. Dok s.Oliver BLACK LABEL i dalje ostaje dosljedan klasici i bezvremenskoj eleganciji, s.Oliver kolekcija kreirana je za sve one muškarce koji se odlično osjećaju u casual i sportskim kombinacijama, koje su idealne za razne prilike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Marko Grubišić

(FOTO: Marko Grubišić)

„Bilo nam je zabavno nastupiti i u ulozi modela jer je atmosfera na snimanju bila odlična i mi se zapravo savršeno nalazimo u s.Oliver filozofiji. Zamjenili smo svjetla velikih pozornica s ovom kazališnom i ta topla atmosfera, gledalište i skriveni hodnici prekrasnog kazališta pokazali su se kao idealna kulisa za još jedno naše modno snimanje. Ponovno nam je s.Oliver dokazao da kreiraju odjeću kakvu volimo nositi i privatno i na nastupima i baš zato ova suradnja traje već dugo“, rekli su Luka Šulić i Stjepan Hauser, koji su sjajno snalaze u ulozi modela.

Image
Foto: Marko Grubišić

(FOTO: Marko Grubišić)

s. Oliver BLACK LABEL suptilno se nastavlja na trend athleisure mode i u sezoni jesen/zima 2018./19. s osnovnim motom „Komfor je novi luksuz". Nove mješavine materijala su stvar koja odvlači najviše pažnje u ovoj kolekciji. Izvrsni materijali i elegantni krojevi predstavljene BLACK LABEL linije namijenjeni su muškarcima koji drže do elegancije baš poput Luke i Stjepana na važnim koncertima. S druge strane, s.Oliver ostao je dosljedan jednoj opuštenijoj odjeći, spremnoj za sve izazove s kojima se muškarac susreće svakodnevno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo