Seksualno aktivne - djevice?

Podaci iz američkih obiteljskih klinika donose dokaze o oralnom herpesu i posebnom tipu gonoreje u grlima tinejdžera koji još nisu izgubili djevičanstvo

20.12.2000.
23:36
VOYO logo

Znanstvenici koji rade statistiku o seksualno aktivnim tinejdžerima često previđaju razne forme seksualne aktivnosti poput oralnog seksa, koji također stavlja tinejdžere u zdravstveno rizičnu poziciju. Tinejdžeri ne gledaju na oralni seks kao na seksualni odnos i na pitanje vode li seksualno aktivan život često odgovaraju niječno.

Međutim, podaci iz američkih obiteljskih klinika donose dokaze o oralnom herpesu i posebnom tipu gonoreje u grlima tinejdžera, stoji u istraživačkom radu Alan Guttmacher Instituta, neprofitabilne organizacije koja prati reproduktivno zdravlje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Djeca smatraju da je sigurniji nego vaginalni seks. U nekom pogledu i jest. Ne postoji rizik od neželjene trudnoće. Ali rizik od seksualno prenosivih bolesti je definitivno tu - rekao je Cory Richards s Guttmacher Instituta.

Stručnjaci se ne mogu složiti oko opsega, no očito je da oralni seks među američkim tinejdžerima nije rijetka pojava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Iako je ova tema šokantna, javno progovaranje o njoj ima pozitivne efekte. Nameće se dijalog s tinejdžerima o pravoj svrsi seksualnosti - stoji u spomenutom istraživačkom radu.

U radu su navedeni i podaci državnog istraživanja seksualne aktivnosti mladića u dobi između 15 i 19 godina i, za razliku od većine sličnih ispitivanja, postavljana su pitanja o lepezi seksualnog ponašanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pronađeno je da:

53 posto masturbira 49 posto je imalo oralni seks (kao objekt) 39 posto je imalo oralni seks (kao subjekt) 11 posto je imalo analni seks jedna petina mladića koji još nisu imali vaginalni odnos masturbiralo je u društvu djevojke

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova anketa uključila je uzorak od 1.297 mladića.

- Gledate li samo na vaginalni seks, ne uviđate sve rizične aktivnosti u njihovom životu - rekla je Freya Sonenstein s Urban Instituta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo