održivost + moda /

Modna održivost: dodaci izrađeni od starih svijećnjaka i haljine od ribarskih mreža

Image
Foto: hm.com

H&M Conscious Exclusive predstavlja nove održive materijale, reciklirano srebro i ECONYL® − 100 % regenerirano vlakno dobiveno od ribarskih mreža

19.2.2018.
10:00
hm.com
VOYO logo

H&M Conscious Exclusive kolekcija 2018. odaje počast švedskome umjetničkom pokretu Arts and Crafts i predstavlja nove održive materijale, reciklirano srebro i ECONYL® − 100 % regenerirano vlakno dobiveno od ribarskih mreža i drugog najlonskog otpada. 

Ovo je sedma Conscious Exclusive kolekcija, koja još jednom obuhvaća asortiman ekskluzivnih artikala najbolje kvalitete, te kojom se slavi početak nove sezone i putem koje se predstavljaju sve veće mogućnosti u području održivosti mode, s naglaskom na razvoj i inovacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Pored TENCEL™-a, recikliranog poliestera i organskog lana, H&M s velikim zadovoljstvom predstavlja ECONYL® i reciklirano srebro u okviru ove nove linije proizvoda. ECONYL® je ispreden u nježnu i prozirnu tkaninu, s upečatljivim vezom koji posebno dolazi do izražaja na prekrasnoj bijeloj čipkanoj vjenčanici, a ujedno je oblikovan i u romantičnu tamnosivu čipkanu mini-haljinu dugačkih rukava. Isto tako, reciklirano srebro se pojavljuje u obliku nježnog nakita nadahnutog pokretom Arts and Crafts, posebno dizajniranog kako bi savršeno nadopunilo ovu kolekciju. 

Image

"Inovacije na kojima se temelje održivi materijali neprestano zadivljuju. Reciklirano srebro izrađeno je od odbačenog metala s minimalnim utjecajem na okoliš, dok je ECONYL® 100 % regenerirano najlonsko vlakno izrađeno od najlonskog otpada, čime se pruža podrška pokretu čistih oceana. Način na koji su ovi materijali obrađeni u našoj Conscious Exclusive kolekciji dokazuje kako se najnovija tehnologija može ugraditi u već dokazane tradicionalne tehnike i na taj način postići fantastični rezultati,” ističe Ann-Sofie Johansson, H&M-ova kreativna savjetnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Conscious Exclusive kolekcija 2018. nadahnuta je kreativnim uređenjem doma švedskih umjetnika Karin i Carla Larssona, koji su djelovali na prijelazu s 19. na 20. stoljeće. Ladanjska kuća Lilla Hyttnäs, sa svojim prekrasnim slikama na platnu i tapiserijama, reinterpretirana je u Conscious Exclusive kolekciji i tim dizajnera pretočio ju je u suvremenu i upečatljivu kolekciju prelijepo izrađenih ženskih odjevnih predmeta, cipela i modnih dodataka od održivih materijala.

Kampanju za tiskane medije za 2018. godinu snimio je svjetski poznati modni fotograf Mihael Jansson, a u njoj se pojavljuju poznati model i osnivačica neprofitne organizacije posvećene promicanju zdravlja majki, Every Mother Counts, Christy Turlington Burns, zajedno s Giedrė Dukauskaitė i Aamito Lagum.

Image

"Naučila sam jako puno o održivim materijalima i koliko smo daleko stigli sudjelovanjem u H&M Conscious Exclusive kampanji. Kolekcija je izrazito ženstvena i elegantna,” ističe Christy Turlington Burns.

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo