izložba 'diva behind the shoes' /

HNK preplavile cipele poznatih Hrvatica: otkrivaju zašto im je baš taj par poseban

Poznate Hrvatice su dobre cipele, kojima su osvajale svjetske ulice, izložile u zagrebačkom Hrvatskom narodnom kazalištu. Tko je pokazao prave oldtajmerke, a tko totalno moderne cipele?

18.6.2015.
18:20
VOYO logo

Poznata je izreka kako žena može nositi torbu, ali cipele nose ženu. S tim se, čini se, u potpunosti slažu i poznate dame koje su jučer prisustvovale otvaranju izložbe 'Diva Behind the Shoes' u zagrebačkom HNK-u. Sve su redom složne - cipele, ne da vole, nego obožavaju.

A izložene su bile baš omiljene cipele poznatih Hrvatica. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da su svi od mene očekivali nekakve štikle od 14 centimetara", rekla je Jelena Rozga

I jesmo, ali Jelena nas je iznenadila pa je za izložbu posudila one koje su izazvale najviše kontroverzi. "Ja toliko volim te cipele. Toliko su mi posebne. Na prvu sam se zaljubila u njih. Luda boja, šljokice", objasnila je. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sigurni smo da će i za finale X Factor Adrije odabrati neke posebne.

"Veselim se zato što smo jučer snimili spot za moju novu pjesmu naziva 'Kraljica'. Tamo ću je i izvesti tako da će televizijska premijera biti u nedjelju", rekla je Jelena.

I dok je većina za izložbu odabrala koliko-toliko uščuvane cipele, Matija Vuica odlučila se za one koje su s njom prevalile najviše kilometara. Datiraju još iz 1945. godine prošlog stoljeća, a dobila ih je na svom prvom nastupu 1982. 

"U njima se gažiralo jako puno, a ono što je zanimljivo da još uvijek imaju originalnu petu iz te iste godine. To se danas ne može dogoditi", objasnila je Matija. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A koliko su cipele nama ženama važne pokazuje i primjer Ive Balaban. U trećoj trudnoći nije imala želju za nekim posebnim slatkim zalogajima nego baš za novim parom cipela. 

"Ja sam imala želju da zadovoljim svoje stopalo pa sam poželila cipele", rekla je Iva.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Celebrity izložbu cipela organizirao je VW, a ovu lijepu priču možda bi najbolje bilo završiti poznatim citatom dizajnera Kennetha Colea: 'Prosječna žena zaljubi se sedam puta godišnje. Od toga šest puta - u cipele'. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo