Naime, modni brand Primark na police trgovina stavio je trideset i nešto sitno kuna vrijedne podstavljene bikinije među kojima su se našli kremasto rozi sa zlatnim zvjezdicama ili pak crni s bijelim točkicama, a isti su gotovo instantno povučeni su iz prodaje nakon što je Primark optužen za poticanje seksualizacije djevojčica.
"Uvijek me nanovo iznenadi koliko je velikih modnih imena spremno eksplotirati djecu da bi se nahranilo tamno tržište, ono s pedofilskom konotacijom, koje nema mjesta u našem društvu. Žrtve takve eksplotacije uče se kako izgledati seksi na način kako to rade odrasli, no nitko ih ne uči kako postupiti nakon što prime snažnu, no nepoželjnu pažnju odraslih osoba", izjavila je savjetnica za zaštitu djece koja pomaže žrtvama pedofilije, Shy Keenan, a roditelje je pozvala na bojkot ovog modnog lanca.
"Važno je da proizvodi koji su lako dostupni djeci budu primjereni njihovoj dobi i razumijevanju. Proizvođači i trgovine tom cilju mogu pripomoći tako da malo bolje razmisle kako će se njihovi proizvodi odraziti na djecu", kazao je Chris Cloke, koji također radi u službi za zaštitu djece, dok je Jenny Stallard, urednik časopisa za roditeljstvo, izjavio kako "nije ni čudo da su djevojčice sve više zbunjene po pitanju svojih tijela i slike koju odašilju".
"Primark je zabilježio prigovore vezane za proizvod koji se prodao u relativno malim količinama, te smo istog odmah povukli iz prodaje. Sav dosadašnji prihod od prodaje tih bikinija donirat ćemo dobrotvornim dječjim organizacijama i ovim se putem ispričavamo kupcima koji su se ovime našli uvrijeđeni", izjavio je glasnogovornik Primarka.
Ovo nije prvi ovakav slučaj, pa su se tako na tapeti prije dvije godine našli Marks & Spencer i John Lewis koji su prodavali bikinije namijenjene djevojčicama u dobi od četiri godine, 2005. godine brand Asda s tržišta je povukao rozi i crni čipkasti bikini koji je bio namijenjen devetogodišnjakinjama, a 2008. godine i Tesco je optužen za prodaju podstavljenih grudnjaka za sedmogodišnjakinje.
Na odmet nije spomenuti ni kako je proizvođač i prodavač uredskog pribora, WHSmith, iz prodaje povukao cijelu kolekciju proizvoda koji su nosili zaštitni znak Playboyja koji su se nedugo nakon početka prodaje našli na đačkim klupama.
Prethodni članci:
arti-201003310566006 arti-201003240204006 arti-201003130216006 arti-201003050261006 arti-201003050187006 arti-201003040144006 arti-201003010007006