RTL.hr vam redovito donosi priče o "malim biznisima koje ćete voljeti". Ovoga puta to je priča o Draganu Lešiću i njegovoj tvrtki koja je osmislila Careecard, e-vizitku sa svim željenim kontakt podacima.
Elektroničku vizitku osmislili su prije šest mjeseci u tvrtci Careefreecard. Direktor Dragan Lešić rekao nam je kako je ideja nastala kako bi kupcima ponudili nešto što bi uštedjelo novce, bilo inovativno i imalo određeni "wow" efekt.
Dvije tehnologije
''To smo postigli ovom e-vizitkom. Ona je zaista ne samo nešto novo na tržištu, nego vam i uštedi novce. Ne trebate više printati papirnate vizitke, raditi grafičke pripreme i slično. E-vizitka se jednom napravi i onda je možete koristiti milijun puta'', kazao je Lešić.
CarefreeCard e-vizitka koristi dvije tehnologije. Jedna je QR kod, koji se nalazi na praznoj strani kartice i ovim putem se mogu prenijeti podaci na one mobitele koji nisu najnovije serije, dok je za najnovije modele mobitela dostupna NFC tehnologija.
''Za QR kod je samo potrebno uključiti kameru, a NFC se aktivira kada karticom dodirnete pametni telefon i tim putem se prenose svi ti podaci'', pojasnio je Lešić.
Na stražnjoj strani kartice je QR kod, a NFC se primjenjuje putem čipa koji je u kartici. Zainteresirani Carefreecard mogu kontaktirati putem telefona,maila ili web stranice.
'Postoje dvije mogućnosti izrade kartica. Jedna opcija je template u raznim bojama, koje se mogu vidjeti na našoj web stranici. A druga je opcija personalizacija, onda nam je potrebna grafička priprema tvrtke. Ako tvrtka nema grafičku pripremu, neki njihov logo i mi možemo malo dotjerati i izraditi'', kazao je Lešić.
Lešić smatra kako je ovakva kartica idealna za sve tvrtke i poslovne ljude koji puno dijele svoje kontakt informacije.
'Zamislite da dođete na sajam i podijelite 500.000 vizitki, to je trošak. S našom karticom to ne morate. S te strane je i ekološki jako dobro'', naglašava Lešić.
Papirnate vizitke se često pogube ili bace, s Carefreecard to se ne može dogoditi jer se podaci memoriraju u mobitelu. A čak i ako vlasnik Carefreecarda kasnije želi promijeniti neku svoju informaciju, poput primjerice broja telefona, to lako može učiniti.
''U startu svaki kupac dobije od nas username i password za jednu admin stranicu i tako svatko osobno ili firma za sebe može mijenjati podatke bilo kad. I potom se u real timeu prenose ti novi podaci'', rekao nam je direktor Carefreecarda.
Ako narudžba stigne do podne, mlada i vrijedna ekipa Carefreecarda može narudžbu isporučiti isti dan. Carefreecard je već ovaj proizvod prodao puno puta u Hrvatskoj, ali i izvan njezinih granica u SAD, Tursku, Novi Zealand, Australiju i druge zemlje.
''Shipping je besplatan'', napomenuo je Lešić.
Odlična ušteda
Na svom poslovnom putu, primjetili su da ima i onih koji su skeptični prema njihovom proizvodu. Čak je bilo i kupaca koji su isprva govorili kako im tako nešto ne treba, da bi se kasnije javili, rekli da su promislili i naručili e-vizitku.
''Radili smo e-vizitke za brojne odvjetnike i javne bilježnike i oni su oduševljeni jer rade na poslu gdje stvarno puno dijele vizitke. Njima je to odlična ušteda. Ne moraju stalno izrađivati nove, karticu jednostavno imaju uz sebe'', rekao je direktor Carefreecarda.
U slučaju gubitka kartice, ova hrvatska tvrtka svojim klijentima do dva puta besplatno izrađuje novu. U Carefreecard je trenutno šestero zaposlenik, a na samom začetku projekta, Lešić kaže kako su tu bili samo on i dva studenta.
''U koroni smo razmišljali kako dalje, a za vrijeme lockdowna smo imali i vremena razmišljati i istraživati'', rekao je Lešić.
''Imamo jako velike ciljeve. Do kraja godine ta kartica će se pretvoriti i u jednu prepaid master kreditnu karticu, u kombinaciji s QR kodom. Po tome ćemo biti u svijetu jedinstveni'', dodaje Lešić.
S obzirom na svoju inovativnost i štedljivost, Lešić o e-vizitki kaže: ''Nitko je nema, a svatko je treba''.
Tekst je financiran sredstvima Google stipendije.