Hotelijerstvo novog doba /

Ovi hoteli surađuju s malim lokalnim domaćinstvima i turističkim agencijama kako bi svojim gostima ponudili nezaboravno iskustvo

Image
19.8.2021.
13:52
VOYO logo

Kada planiramo putovanja, više nam nije dosta da imamo smještaj s krevetom i kupaonicom i mjesto pod suncem na koje ćemo staviti ručnik. Posljednjih godina, turisti sve više prilikom izbora destinacije traže posebne dodatne sadržaje koji će njihovo putovanje učiniti nezaboravnim iskustvom, ponuditi im nešto novo, drugačije, nešto što do sada nisu vidjeli, probali, okusili. Taj trend zove se iskustveni turizam i nije ništa novo, no pomalo postaje nešto što se podrazumijeva – pogotovo ako govorimo o hotelima i destinacijama koje žele razvijati svoju ponudu i biti spremni na turizam budućnosti. Kada je u pitanju Hrvatska, na planu posebnih iskustava zaista imamo mnogo toga za ponuditi gostima koji traže nešto drugačije.

Za ilustraciju, iskustveni turizam znači da ćete gostima koji su u potrazi za adrenalinskim sportovima omogućiti sadržaje koji će utažiti njihov apetit za pustolovinom, posjetiteljima koji prvenstveno žele uživati u gastronomiji omogućiti kušanje autohtonih lokalnih specijaliteta pripremljenih od domaćih ekološki uzgojenih namirnica, za obitelji s djecom to znači da će roditelji na raspolaganju imati sadržaje prilagođene najmlađim uzrastima, ali znači i to da ste spremni saslušati goste i odgovoriti na njihove želje i očekivanja. Hotelske grupacije Olympia Vodice i Liburnia Hotels & Villas na tržištu su već godinama, opstaju kao jedne od najjačih na Jadranu, a kroz godine su se susretale s različitim trendovima i različitim zahtjevima turista.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/b823ca24-ff5c-11eb-b036-9e32e38b6047/v/6f1b75b0-9d0b-11eb-b4b2-cedfb09875dd/768x512-6f1ba9b8-9d0b-11eb-a3c5-cedfb09875dd.jpeg

Foto: Liburnia Riviera Hotels

Iskustveni turizam za hotele Olympia i Olympia Sky u Vodicama nije ništa novo, jer je riječ o pristupu koji su ovi hoteli počeli njegovati od samih početaka, želeći svojim gostima pružiti specifični autohtoni ugođaj po kojemu će pamtiti boravak u njihovim hotelima, ali i u Hrvatskoj općenito. „Od samih početaka nabavljamo proizvode domaćih proizvođača jer želimo našim gostima ponuditi domaću zdravu hranu, okuse i mirise koji su karakteristični za dalmatinski kraj“, objasnila je Tašana Banjanin, voditeljica Odjela za marketing hotela Olympia i Olympia Sky. No, u ovim hotelima nisu stali na tome. „Gosti se kroz organizirane posjete proizvođačima i OPG-ovima s kojima surađujemo mogu sami uvjeriti kako je hrana koju poslužujemo spremljena od prirodno i ekološki uzgojenog povrća i voća i svježe ulovljene ribe“, dodaje. „Takav pristup dio je naše tradicije duge gotovo 50 godina, koju naši gosti prepoznaju, cijene i zato nam se vraćaju. Olympia Sky Hotel otvoren 2017. godine posluje po istim principima. Osim toga, kako bi to izgledalo da u a la carte restoranu na desetom katu hotela Olympia Sky poslužujemo smrznutu ribu“, našalila se Tašana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/84239ef4-ff5a-11eb-8651-9e32e38b6047/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/768x768-42bcb76c-9d0c-11eb-86af-cedfb09875dd.jpeg

Foto: Olympia & Olympia Sky

„Ove godine smo hotel Olympia Sky otvorili za Valentinovo i bili smo među rijetkima koji su otvorili svoja vrata u tom razdoblju. Nakon pauze zbog pandemije, svi smo bili uzbuđeni i nismo mogli dočekati prve goste. Imali smo par koji je došao tri vikenda za redom, a upravo su sad kod nas i na ljetnom odmoru“, ispričala je Tašana. „Imamo tim ljudi koji prati recenzije na servisima kao što je Booking.com te na društvenim mrežama. Konstantno radimo na unaprjeđenju usluge tako što redovito održavamo edukacije zaposlenika kroz koje nastojimo uvažiti, primijeniti želje i primjedbe gostiju u svakodnevnom radu“, objašnjava. Organizacija poslovanja hotela u kojem je sve podređeno gostu i njegovim željama, osobito u sezoni, logistički je iznimno izazovan zadatak. Ali ti su napori višestruko nagrađeni u vidu zadovoljnih gostiju koji se redovito vraćaju.

Što su im orijentacija na iskustveni turizami personalizirani pristup gostima donijeli prepričala je kroz nekoliko konkretnih primjera. „Nedavno smo ugostili gospodina koji dolazi svake godine. Završavao mu je odmor te se uputio prema Zagrebu. Na kraju se okrenuo na Lučkom i vratio jer je zaključio da mu je bolje kod nas. Već dugi niz godina kod nas ljetuje i gospođa iz Švicarske koja poznaje sve naše zaposlenike. Rekorder je gospodin iz Nizozemske koji nam dolazi već 40 godina! Naučio je hrvatski jezik, navija za Ajax i Hajduk, a najdraže su mu novine Slobodna Dalmacija." Gostima hotela je izrazito važan i gastronomski aspekt. „ Volim otići u kuhinju kad našeg glavnog kuhara Ante Bačića koji radi kod nas od 1976. godine, a poznat je po svojim brojnim pričama koje nerijetko dijeli s našim gostima. Radi se o pričama koje gosti, a i mi, s guštom prepričavamo i po tome pamtimo našeg Antu i boravak u hotelu. To su također trenutci zbog kojih će se gost vratiti. Osim toga, na društvenim mrežama nam često dolaze upiti vezani uz  gastronomiju, posebno za domaće kolačiće koji naši chefovi sami pripremaju“, kazala je.

https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/f9cf6b9a-ff5c-11eb-b161-326839969249/v/6f1b75b0-9d0b-11eb-b4b2-cedfb09875dd/768x512-6f1ba9b8-9d0b-11eb-a3c5-cedfb09875dd.jpeg

Foto: Olympia & Olympia Sky

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na tragu promoviranja lokalne kuhinje i novih gastronomskih doživljaja, iz hotela Olympia Sky ekskluzivno za korisnike Mastercard® kartica pripremili su posebno trodnevno iskustvo za dvije osobe u kojem će gosti uživati u čaroliji tradicionalne dalmatinske kuhinje i doznati tajne izrade svjetski poznatog maslinovog ulja.

Takvu filozofiju, u kojoj su gost i njegovo zadovoljstvo boravkom i uslugom na prvom mjestu, dijeli i hotelska grupacija Liburnia Hotels & Villas, najveća hotelska grupacija na Kvarneru sastavljena od 13 hotela, 5 vila i jednog kampa. Orijentacija prema ekonomiji doživljaja i personaliziranoj ponudi prilagođenoj željama i potrebama različitih tipova gostiju ogleda se u tome što Liburnia u svojem portfelju nudi luksuzni smještaj u hotelima Ambasador, Palace Bellevue i Heritage Hotelu Imperial u Opatiji, a za odmor prilagođen potrebama obitelji u hotelima Ičići u Ičićima, Excelsior u Lovranu i Marina u Mošćeničkoj Dragi ili u Turističkom naselju Medveja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/538ffb4c-ff5b-11eb-a60d-9e32e38b6047/v/6f1b75b0-9d0b-11eb-b4b2-cedfb09875dd/768x512-6f1ba9b8-9d0b-11eb-a3c5-cedfb09875dd.jpeg

Foto: Liburnia Riviera Hotels

„To su prepoznali i naši gosti, pa su nas u recenzijama za Hotel Ičići posjetitelji pohvalili kao moderan family hotel s predivnim pogledom, ali i sa zabavom za sve dječje uzraste: Baby club, Mini club, Teen club. Od dodatnih sadržaja za odrasle, u ponudi imamo različite wellness programe, primjerice pilates, body workout i aqua aerobic. Uz to, naši gosti cijene raznovrsnu ponudu hrane te prijateljski raspoloženo osoblje i opuštenu atmosferu“, istaknula je Ana Tičinović iz Liburnije.

Za goste koji tijekom odmora žele uživati u posebnostima kulturne i arhitektonske baštine idealan su izbor hoteli Palace Bellevue i Heritage Hotel Imperial. Oba hotela izgrađena su krajem 19. stoljeća, a osim povijesnog ozračja i secesijske estetike savršeno uklopljene u nadaleko poznat šarm grada Opatije, gosti uživaju u udobnom i luksuznom smještaju. „Ako želite biti smješteni u srcu Opatije, Heritage Hotel Imperial je savršen izbor. Predivna povijesna zgrada koja je zadržala duh povijesti oplemenjena modernim detaljima. Savršen doručak, ponuda, prezentacija. Ponuda večere koja uključuje i tradicionalna jela te izuzetno ljubazno i susretljivo osoblje“, samo se neki od osvrta zadovoljnih gostiju.

Sa željom da gostima omoguće nezaboravan odmor, suradnjom Mastercarda i grupacije Liburnia Hotels & Villas nastala su posebno osmišljena iskustva u kojima svatko može pronaći nešto za sebe. „Novost u našoj ponudi su tematski paketi koje smo osmislili za platformu Priceless. Tako je primjerice pripremljen adrenalinski paket koji je dostupan u hotelu Ičići i uključuje windsurf na Preluci s učiteljem Enricom Marottijem. Za goste koji su u potrazi za novim gastronomskim iskustvima, u ponudi su dva ekskluzivna gastronomska paketa dostupna  u Heritage Hotelu Imperial. Jedan od njih uključuje interaktivni show cooking i vodi goste na big game fishing (lov na tune), a drugi gastro paket uključuje izlete u lokalne OPG-ove i razne degustacije tradicionalnih proizvoda i jela“, objasnila je naša sugovornica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/d5a9e3c2-ff5b-11eb-b9e4-7e951c393fd7/v/6f1b75b0-9d0b-11eb-b4b2-cedfb09875dd/768x512-6f1ba9b8-9d0b-11eb-a3c5-cedfb09875dd.jpeg

Foto: Big Game Fishing

Digitalni hub priceless.com otvara vrata prema jedinstvenim iskustvima u kojima možete uživati iz udobnosti vlastitoga doma te čitavom nizu posebnih avantura kreiranih kako biste otkrili ljepote Lijepe Naše na drugačiji način, a pritom podržali domaći turizam i male poduzetnike. Tako se već danas možete odlučiti na istraživanje ljepota i tradicije Slavonije u obliku dvodnevne pustolovine osmišljene u suradnji s Josipom i njegovom malenom agencijom, prisustvovati prvom remote reality eventu na svijetu kroz koji će vas voditi Orqa, uputiti se na gastro iskustvo u kojem ćete razmaziti svoje nepce u samom srcu Dalmacije, nezaboravno iskustvo lova na tune s kvarnerskim ribarima, adrenalinsko windsurfing iskustvo u Opatiji, VIP tretman na koncertima najvećih domaćih zvijezda te brojne druge posebno osmišljene avanture. Stoga, posjetite ovaj jedinstveni hub, uputite se na istraživanje ljepota i tradicije naše zemlje i prepustite se uživanju, učenju te otkrivanju novog svijeta oko sebe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

*Sadržaj nastao u suradnji s Mastercardom.

nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo