Novi okus slijedi popularnost emojia patlidžana, koji se popularno koristi kao oznaka za penis kod sekstinga.
Prije toga Durex je započeo kampanju za promoviranje sigurnog seksa, i sigurnog sekstinga, lobiranjem za stvaranje emojia kondoma.
U studenom prošle godine studija koju je financirao Durex otkrila je kako većina mladih od 18 do 25 lakše komuniciraju o seksu koristeći emojie.
Bogata paleta okusa
Durex je poznat po kondomima s raznim okusima. Na tržištu se već nalaze oni s okusom jabuke, banane, čokolade, jagode i naranče.
Druge firme nude još neke zanimljive okuse. Tako Skins ima kondome s okusom žvakaće, ESP prodaje s okusom marshmallowa, a Pasante čak ima i fizzy cola kondom.
J&D's imaju stvarno posebnu ponudu - kondom s okusom slanine.
A sada smo, zahvaljujući Durexu, došli do toga da od kondoma možemo organizirati cijeli ručak.
Još nije javljeno kada će Durex izbaciti svoj novi okus na tržište, ili se možda ipak radi o marketinškom triku.