Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
ZA NET.HR /

Direktor Henkela: ‘Orijentirani smo na ravnopravnost spolova, održivo poslovanje i agilne zaposlenike'

Mintas je karijeru u Henkelu počeo prije 14 godina, a radio je na tržištima Hrvatske i Slovenije s različitim zaduženjima te je u konačnici preuzeo ulogu direktora Uprave.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Nakon što je povodom 30 godina uspješnog poslovanja predstavila nove, renovirane zagrebačke urede po smart work konceptu, Henkel Croatia i službeno je proslavila veliku obljetnicu u društvu suradnika, partnera i kolega te se prisjetila svih uspjeha od 1994. godine kada je Hrvatska postala dio globalne kompanije koja stvara budućnost zajedno.

Tom prilikom razgovarali smo s Markom Mintasom,  predsjednikom Uprave Henkel Adria te country manager Hrvatska koji je do 2022. godine bio generalni direktor Laundry&HomeCare za Ukrajinu gdje je uspješno vodio poslovanje kompanije i u kriznim situacijama. Od listopada 2022. Mintas preuzima funkciju predsjednika Uprave za Henkel Adria koji uspješno nastavlja svoj rast na tržištu, a ima I velike planove za budućnost.

Henkel slavi 30 godina na našem tržištu, a gotovo polovicu tog vremena proveli ste kao dio Henkelove međunarodne obitelji. Kako se brand razvijao kroz godine i zbog čega su, prema Vašem mišljenju, kupci ostali odani vašim proizvodima?

Kao jedno od prvih međunarodnih poduzeća, 1994. godine pokucali smo na vrata hrvatskog tržišta u tada potpuno drugačijem okruženju, a sve do danas pokazali smo i dokazali da je uspjeh rezultat inovacija i rada naših zaposlenika. Vjerujem da su kupci ostali odani, jer smo uvijek donosili inovacije na tržište. Visoka kvaliteta je prepoznata, a kvaliteti se svi uvijek vraćaju. Te sukladno tome naši brendovi sa superiornom inovacijom rješavaju sve potrebe krajnjih potrošača u Hrvatskoj.

Henkel nikad nije igrao na dampanje cijena već na kvalitetu zbog čega se vašem asortimanu nalaze najprodavaniji proizvodi na europskom pa i svjetskom tržištu. Kako pobjeđujete u utakmici u koju praktički svake godine uđe neki novi igrač?

Velik broj naših proizvoda i inovacija osvojile su Hrvatsku. Od Syossa, Bref Power Aktiva, Persila Duo Caps i K2R koje smo doveli u Hrvatsku i postavili ih na tron tržišta do Schwarzkopfa s kojim 2016. godine Henkel postaje broj 1 u kategoriji “Njega kose i boje za kosu” u cijeloj Hrvatskoj! Kao što sam rekao, kvaliteta je prepoznata. U proteklom desetljeću bilo je mnoštvo inovacija na tržištu, od brzih i po svojstvima superiornih rješenja, kao što su svestrana montažna ljepila Pattex do profesionalnih sistema za keramičare i fasadere Ceresit.

U svim inovativnim proizvodima jača kroz ovo vrijeme i održiva komponenta, kako u samom proizvodu tako I u njegovoj primjeni. Samim inovacijama Henkel je dao novi nivo standarda građenja na tržištu te pouzdanu i efikasnu primjenu u domaćinstvu. To je naša najveća prednost.

Mi gradimo kategorije skupa s našim poslovnim partnerima, stvaramo vrijednost za cjelokupno gospodarstvo i tko dodatno čini razliku je naš tim, koji je agilan, fokusiran na učenje i da smo uvijek ispred trenda, da mi stvaramo trend.

Protekle dvije godine ste, nakon Ukrajine, došli u Hrvatsku i Adria regiju na mjesto direktora, a preuzeli ste i ulogu gradnje Henkel Consumers Brands. Je li to bilo izazovno razdoblje za vas i kakvo razdoblje pred vama i kompanijom slijedi?

Naravno, izazovi su uvijek tu i zato smo mi tu. Od nedavnih svakako je bila najveća covid zdravstvena kriza gdje smo, zahvaljujući našim timovima i poslovnim partnerima, uspješno nastavili opskrbu hrvatskog tržišta što je bilo izrazito važno u tim volatilnim trenucima. Također smo napravili veliku podršku lokalnoj zajednici sa snažnom donacijom kako bismo podržali kućanstva koja su nažalost najviše bila pogođena u tim trenucima.

U nedavnim razdobljima izazov generalnog povećanja troškova je bio vrlo specifična situacija, no u tekuću godinu smo ušli optimistično i s već postavljenim ciljevima i pretpostavkama poput umjerenog rasta svjetske gospodarske proizvodnje te smanjenja inflacije u svijetu u odnosu na prethodnu godinu. Strateški okvir tvrtke predviđa do 2030. godine postati klimatski pozitivna kompanija, a do iduće godine smanjiti svoj ugljični otisak za 65% kada je u pitanju proizvodnja. Razdoblja ispred nas vidim pozitivnima jer uspješno surađujemo s našim partnerima te naši brendovi postaju sve snažniji na tržištu Republike Hrvatske.

Koji su planovi za iduće 3 ili idućih 30 godina Henkela u HR?

Zadovoljan sam poslovanjem u prošloj godini, a od tekuće godine očekujemo još bolje rezultate. Henkel je konkretan i pouzdan partner u Hrvatskoj. Predani smo rastu i razvoju našeg poslovanja i doprinosimo hrvatskom gospodarstvu. Vjerujemo da imamo svijetlu budućnost u Hrvatskoj i veselimo se nastavku suradnje s našim partnerima i kupcima. U svojoj kompaniji želimo postići i ravnopravnost spolova na svim razinama upravljanja do 2025. te mogu reći da smo na dobrom putu prema tome. Jedan je od istaknutih ciljeva i da se do iduće godine s100 posto Henkelovih ambalaža reciklira ili ponovno iskoristi. Također, predviđamo da ćemo do 2030. postati klimatski pozitivna kompanija. Intenzivno radimo na smanjivanju emisije ugljikova dioksida u proizvodnji, te se ona postupno i smanjuje.

Naposljetku, kad biste morali istaknuti 3 cilja kojima će se Henkel baviti u budućnosti, a kojima će se njegovi kupci usrećiti, koja su to tri?

Imamo velik broj planova koje želimo ostvariti no rekao bih da su 3 osnovna cilja smanjenje našega ugljikovog otiska za 65 posto u proizvodnji, omogućavanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života osiguravanjem mobilnosti i fleksibilnosti rada te provođenjem programa za dobrobit zaposlenika i finalno, brojne inovacije na našim brandovima.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike