Turbo-folk koncert u Puli i Osijeku glavna je tema medija već neko vrijeme, a to je pokrenulo i raspravu o glazbenim afinitetima Hrvata.
Među mnogim poznatima koji su stali na jednu ili drugu stranu ovoga “sukoba”, bila je i Vlatka Pokos, koja je na svom službenom Instagram profilu jasno dala do znanja da podržava odluke gradonačelnika, zaključivši pritom da su iz Hrvatske iselili ljudi “uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamijenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta” te da prevladava “balkanska i agresivna kultura”.
'Na mene se okomila prostačka balkanska bagra'
Njezin je tekst izazvao niz reakcija u susjednoj Srbiji, što je Pokos potaknulo na novu objavu, u kojoj je bez dlake na jezika odgovorila svima koji su se na nju prethodno okomili.
"Nakon mog kulturnog i argumentiranog komentara, na koji imam apsolutno pravo, na mene se okomila primitivna i prostačka balkanska bagra. Počevši od srpskih medija pa sve do nekakvih anonimnih srpskih ljigavaca i bijednika, obožavatelja otužnih, plastičnih, zavijajućih cajki”, započela je.
“Zanimljivo, oni koji uporno politiziraju apsolutno svaki komentar i mišljenje o turbo-folk glazbi, proglašavajući taj užas univerzalnom ‘umjetnošću’ ovih prostora, nas iz Hrvatske proglašavaju mrziteljima ‘svega srpskog’, šovinistima i slično. Iako je činjenica da je majka turbo folka i sličnog smeća Srbija, i mi kobile za trku imamo u Hrvatskoj, zar ne?", zaključuje Pokos i dodaje kako “cajka nema etnički ili nacionalni predznak” te da se radi o “glazbenom smeću i uvredi bilo kome s osjećajem za lijepo”.
“Ali kad plastično, otužno čeljade proglašava Beograd inkluzivnim centrom kulture, na to moram reagirati! Ono o čemu govori jedna od najvećih urlajućih, plastičnih nakaza Balkana nije inkluzivnost, već velikosrpska hegemonija.
Neki Srbi se i dalje ponašaju kao da su vlasnici ovih prostora i naroda na ovim prostorima”, piše Pokos aludirajući vjerojatno na pjevačicu Jelenu Karleušu, koja je žestoko kritizirala zabrane koncerta.