'Vlastita modna linija bila mi je veliko razočaranje'

Jennifer Lopez predstavila je nedavno svoj najnoviji modni pothvat - odjeću, accessoire i kolekciju za dom za američki brend Kohl's.

20.5.2011.
21:52
VOYO logo

arti-201105180305006Naime, Jennifer je otkrila kako joj je najveće razočaranje u karijeri bila upravo vlastita kolekcija odjeće.

'To je bilo jako tužno za mene. Imala sam osjećaj kao da uopće nemam šansu, činilo mi se da sam stavljena u situaciju iz koje ne mogu van, a moje je ime bilo tiskano na etiketama stvari s kojima nisam željela imati ništa', iskrena je Jennifer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, Jennifer je u modnom svijetu debitirala sportskom kolekcijom, o kojoj se najčešće moglo čuti da je preskupa i napravljena od jeftinih materijala.

'Tada nisam dovoljno dobro poznavala modni biznis i nisam imala nikakvu kreativnu kontrolu', objašnjava Jennifer, čija se modna linija definitivno ugasila 2009. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge pak strane, 42-godišnja pjevačica tvrdi kako iza nove kolekcije za Kohl's, koju je kreirala zajedno sa suprugom Marcom Anthonyjem, stoji u potpunosti te kako po prvi put u životu stvari izgledaju upravo onako kako ih je zamislila.

Vezani članci:

arti-201105180305006 arti-201105160153006 arti-201105110499006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo