U nizu "banalnosti i bizarnosti naših svagdašnjih”, istaknutu ulogu danas ima Meghan Markle. Naime, vlasnica zdrave kose ovih dana pokušava zaštititi povijesnu riječ "arhetipovi”.
Hrvatska enciklopedija kaže kako riječ "arhetip” dolazi od grčkog ἀρχέτυπον,te je sama riječ prvotni mitski, obredni, religijski ili simbolički obrazac, uzorak ili struktura, koji se nesvjesno obnavlja u potonjim psihičkim, jezičnim ili književnim očitovanjima.
Što li će Meghan ta riječ?
E pa, gospodična Markle nedavno je najavila kako će se njezina prva serija podcasta za Spotify zvati "Archetypes", ilitiga "Arhetipovi".
Vojvotkinja od Sussexa odlučila je otići toliko daleko da je Uredu za patente i žigove Sjedinjenih Država prošlog mjeseca podnijela prijavu koja pokriva korištenje "arhetipova". Inače, sporna je riječ prvi put ušla u englesku upotrebu oko 1540-ih.
Kako prenose mediji, vrtoglavi popis uključenih roba i usluga je "u područjima kulturnog tretmana žena i stereotipa s kojima se žene suočavaju".
"Ona nosi hlače. On nosi grudnjak", glasio je jedan takav komentar.
Prijavu je za Vojvotkinju izradio Archewell Audio, jedna od 11 tvrtki koje su osnovali Harry i Meghan sa sjedištem u poreznoj oazi Delawarea.
Spotify im je 2020. godine platio gotovo 18 milijuna funti, a ta je činjenica razbijesnila Britance, ali i britanske medije.
"Sada Meghan pokušava zaštititi riječ 'arhetipovi', Vojvotkinja želi spriječiti bilo koga drugog da koristi tu riječ - koja se prvi put pojavila u engleskom jeziku prije 470 godina - nakon što ju je odlučila upotrijebiti za naslov svog Spotify podcasta", " Meghan Markle pokušava zaštititi svakodnevnu riječ za naslov Spotify podcasta unatoč tome što postoji STOTINAMA godina", samo su neki od naslova u svjetskim medijima.