Milo Hrnić je osim glazbe bio poznat i po TV reklamama koje je snimao posljednjih godina.
Njegove TV reklame su bile hit
Reklama koja je bila veliki hit je bila ona u kojoj Milo Hrnić objašnjava Andriji zašto nema vremena za odlazak u banku. Pjevač je kao razlog prvo naveo treninge pa ga se prikazuje kako katanom raskoljuje lubenicu kao lik iz igrice Fruit Ninja.
Drugi razlog je hobi - jahanje jednoroga pa probe s bendom - divljanje s pankerima, a uz sve to mora snimati spotove - ovdje se vidi kako jaše na kugli za rušenje zidova pokraj natpisa MYLO, insinuirajući na Miley Cyrus i njezin hit Wrecking Ball.
Radio je i zabavne reklame za EuroJackpot, među kojima su najbolje bile one u kojoj Dalmatinca posvuda prati jedna klapa i intonira svaku zadnju riječ iz njegovih rečenica (guštaam, pršuuut, svituu).
Izdao pregršt albuma i pjesama
Milo Hrnić je prodao više od milijun nosača zvuka, izdao je 20 albuma i preko 200 pjesama. Tijekom 80-ih je tri puta bio pobjednik Splitskog festivala s pjesmama Vrati se, Dalmacijo, ljubav si vječna i Dobra večer prijatelji.
Dubrovčani su ga s Terezom Kesovijom 2004. godine proglasili pjevačem stoljeća grada Dubrovnika.
POGLEDAJTE VIDEO: Kolege se opraštaju od legendarnog dalmatinskog zabavljača