WMF otvoren 'vječnom temom' /

Antonija Blaće: 'Televizija je kao ognjište oko kojeg se okupljaju svi. I bit će tu zauvijek'

Image
Foto: RTL

U panel diskusiji naslova 'TV SURVIVAL KIT - kako televizija danas privlači publiku' sudjelovali su voditeljica i kreativna producentica na RTL-u Antonija Blaće, voditeljica Nove TV Mia Kovačić i voditelj i producent na HRT-u Joško Lokas

22.9.2023.
13:30
RTL
VOYO logo

Nakon uvoda u četvrtak navečer koji je imao prije svega zabavni karakter, danas je počeo i 'radni' dio 16. Weekend Media Festivala. Nakon kišovitog jutra, nebo nad Rovinjem razvedrilo se upravo u trenutku kada su se počeli okupljati sudionici i posjetitelji Festivala. A na početku, poslastica za sve, paneli rasprava TV SURVIVAL KIT s vječnom temom - odumire li televizija i kako danas privlači publiku.

Image
Foto: RTL

RTL-ov kutak na WMF-u - Antonija Blaće i Matej Lončarić, glavni direktor Digitala, CME Adria

Već desetljećima se u dijelu publike i medijskih stručnjaka govori kako televizija uzmiče pred novim formatima i novim tehnologijama - ukratko, televizija odumire ili će u najskorije vrijeme odumrijeti. Međutim, nema govora o tome, složili su se sudionici panel rasprave kojom je otvoreno 16. izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju koji i ove godine - uz mnoštvo zanimljivih rasprava na aktualne teme - donosi i atraktivan zabavni program.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

Antonija Blaće, Joško Lokas, Mia Kovačić i Petar Štefančić

Što je to čime televizija i dalje privlači publiku, što je izdvaja od drugih brzorastućih platformi, kakva joj je budućnost i na koji način će pridobiti nove generacije ovisne o popularnim digitalnim platformama kakav je primjerice TikTok, samo su neka od pitanja o kojima su govorili voditeljica i kreativna producentica na RTL-u Antonija Blaće, voditeljica Nove TV Mia Kovačić i voditelj i producent na HRT-u Joško Lokas. Raspravu je moderirao  Petar Štefanić.

Image
Foto: RTL

Antonija Blaće i Joško Lokas

„Televizor ima jednu toplu crtu zajedništva i emocija. To nemaju drugi mediji, jer se pred televizorom može okupiti cijela obitelj. Televizija je kao ognjište oko kojeg se okupljaju svi. I bit će tu zauvijek“, ustvrdila je Antonija Blaće koja je istaknula kako uskoro slavi 20 godina rada na televiziji što joj je, kako kaže, proteklo u trenu zbog rada na inovativnim TV formatima sa suradnicima koji su bili spremni uvoditi nove formate osluškujući želje i potrebe publike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

Antonija Blaće, Joško Lokas, Mia Kovačić i Petar Štefančić

Image
Foto: RTL

Publika

"Moj dnevni ritual je, nakon ustajanja, uzeti daljinski upravljač i 'švrljati' programima. Televizija i dalje ima onu osobinu da potiče ljude na komentiranje viđenog. Nerijetko će mnogi nazvati frendicu i komentirati - 'jesi li svidjela sinoć ono na televiziji' - što se ipak ne događa toliko često u konzumaciji vijesti ili zabave s nekih drugih digitalnih platformi", dodala je Blaće.

Image
Foto: RTL

Antonija Blaće i Joško Lokas

Sudionici panela su također primijetili da je ljepota televizije i u veličina zaslona - to dokazuje i činjenica da pametni telefoni teže sve većim ekranima.

Image
Foto: RTL

Antonija Blaće i Matej Lončarić, glavni direktor Digitala, CME Adria

Image
Foto: RTL

Antonija Blaće, Joško Lokas, Mia Kovačić i Petar Štefančić

Televizija po današnjim standardima mora proizvoditi content koji će se i dalje pratiti. To je posebice važno za povezivanje sa skupinama milenijalaca i Gen Z, koji se ponekad i hvale da ne znaju što je televizor.

Image
Foto: RTL

Antonija Blaće, Joško Lokas i Mia Kovačić

„Itekako se moraju povezati s televizijom jer su te generacije paradoksalno ovisne o velikim zaslonima. Zato je naš zadatak prepoznati što je njima interesantno, što neće biti jednostavno za tu publiku koja je zahtjevnija i kritički osvještenija“, rekla je Blaće.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: RTL

Antonija Blaće i Joško Lokas

„Publika i dalje konzumira TV sadržaj. Televizor je i dalje potreban čovjeku, inače ne bi ostao živ. Prije ću riknuti ja nego televizor“, ustvrdio je, između ostaloga, Joško Lokas.

Image
Foto: RTL

Nevena Rendeli Vejzović

„Ljudima je to jednostavno potrebno. Televizor donosi perspektivu jedne gomile informacija koje mali zasloni ne mogu prenijeti korisnicima u hodu. Zbog njezine tradicije, televiziji se uvijek više vjeruje nego zatrpanim društvenim mrežama. Dapače, mnogi današnji influenceri i dalje su počašćeni biti pozvani sudjelovati na televiziji, pogotovo u live programu“, zaključili su sudionici tijekom rasprave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo