Prvenstveno britanski turisti, ali i gosti iz drugih zemalja, doslovno su preplavili ovu internetsku stranicu kako bi što prije osigurali smještaj i bili što bliže jarunskom jezeru te na njemu uživali u bendovima i drugim sadržajima najavljenima za ovogodišnji INmusic festival.
Arctic Monkeys, Iggy and the Stooges, Basement Jaxx, Bloc Party, Editors, NOFX, Airbourne, A Toys Orchestra, Mile Me Deaf, Rangleklods, Dikta, ali i domaće uzdanice Dosh Lee, She Loves Pablo te Radio Aktiv dio su ovogodišnjeg lineupa koji je privukao veliku pozornost, a popularnost festivala među britanskim gostima treba pridodati i nedavnom natječaju „All about the music“ na kojem se britanski bendovi bore za nastup na INmusic festivalu.
Rast bilježe i ostali gradovi u kojima se organiziraju veliki glazbeni festivali. U prošle dvije godine, broj rezervacija hotelskog smještaja u Lisabonu je zbog Optimus Alive! festivala narastao za 325 %, dok Porto zbog Primavere bilježi rast od 116 %. Susjednom Novom Sadu Exit festival donio je rast od 54 %, a dobre rezultate ostvarila je i Barcelona.
"Ova će godina biti iznimno profitabilna za sve hotele koji su smješteni u blizini lokacija na kojima se održavaju veliki europski festivali. Primijetili smo kako broj rezervacija hotelskog smještaja raste iz godine u godinu paralelno s rastom popularnosti festivala", izjavila je marketing menadžerica portala LateRooms.com Lynda Matthews.
Brojna međunarodna priznanja koja je nedavno primio INmusic festival samo dokazuju rastuću kvalitetu i prepoznatljivost ovog festivala koji je postao jedan od vodećih hrvatskih turističkih brendova. Ugledni američki politički portal The Huffington Post nedavno je INmusic festival prozvao „Woodstockom 21. stoljeća“ te ga smjestio na popis 10 svjetskih festivala koji se nikako ne smiju propustiti.
Na svoj popis 10 najboljih europskih festivala smjestili su ga i britanski travel portal GlobalGrasshopper te španjolski portal Tripteria. Prošle se godine našao na CNN-ovu popisu 50 najboljih svjetskih festivala, a hvalili su ga i London Times, BBC i mnogi drugi. Osim bogate glazbene ponude i dodatnih sadržaja, strani mediji osobito hvale festivalski kamp koji svojim gostima nudi brojne pogodnosti poput tuševa s toplom vodom, besplatni Wi-fi, mogućnost čuvanja osobnih stvari te punjenja elektroničkih uređaja, razne zanimljive radionice, izlete u druga hrvatska turistička odredišta itd.
Ulaznice za ovogodišnji INmusic festival mogu se još samo do 15. travnja kupiti po cijeni od 349 kuna u svim prodavaonicama Tisak media centra ili se naručiti putem Tisak media webshopa. Igrajući nagradne igre koje na svom Facebook profilu organizira Ožujsko pivo, generalni sponzor i partner festivala, možete ostvariti i dodatni popust pri kupnji ulaznice te je kupiti za samo 299 kuna. Ulaznice su dostupne i online putem sustava Entrio, a može mu se pristupiti s internetske stranice INmusic festivala te pripadajućeg Facebook profila.