ZAZ - Recto Verso
Hipsteri Balkana od Beograda do Zagreba pali su na njen šarm i prirodnost. No Isabelle je bila daleko više od pomodne djevojke koja trikovima hvata trenutak. Kombinacija soulful glasa, akustičnog jazzy instrumentarija te stare škole tipskog francuskog varietea s daleko većom dozom popa, ono je što nudi na novom albumu. Od uvodnog singla "On Ira" praćenog iznimno domišljatim a jednostavnim videospotom, Zaz nije puno eksperimentirala već se odlučila razrađivati uspješnu formulu s debija.
Pitanje je samo mase je li spremna odreagirati opet na jednako zanesenjački način
Pop pjesme s klasičnim francuskim ključem čine tkivo novog djela ("Gamine", "Si je perds", "Si") . S dodirom swinga ("Comme si, comme sa", "Toujours", "Oublie Loulou") u opraštanju od belgijskih Vaya Con Dios, njen povremeno napukli, refrenski čist vokal i dalje je najvećim dijelom šarma ("La lessive", "T Attends Qui", "Deterre"). Kad god zavibrira glasom prijenos emocija je u smjeru čežnje, nostalgije i onih klasičnih slika prolazaka zaljubljenih pariškim ulicama kao mjestima neobranjive romantike ("La lune", "Cette journee"). Literarno je još uvijek zainteresirana putovanjima, ljubavnim porukama, osvrtima i poredbama nekad i sad. Teško je loviti repete onog the hita, ali nakon opetovanih preslušavanja novi se materijal doima jednako izdašnim potencijalnim nasljednicima ("Nous Debout"). Pitanje je samo mase je li spremna odreagirati opet na jednako zanesenjački način.
Europa se podijelila oko bezrezervne recepcije, no Balkan joj je kao domaće okruženje. Može li šarm potrajati još koju sezonu nezahvalno je predviđati, no Zaz kvalitetu ima, a domaća publika koja ju je propuštala u Zagrebu zasigurno će ljetos nadoknaditi krcatom pulskom Arenom.
7/10