ČASOPIS MOLECULES OBJAVIO ISTRAŽIVANJE HRVATSKIH ZNANSTVENIKA: / Otkrili su ljekovitost gljiva u borbi s jednim tipom karcinoma

6.11.2020.
Shutterstock
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Istraživanje Borisa Jakopovića i suradnika o antitumorskim i imunomodulacijskim učincima složenih ekstrakata ljekovitih gljiva objavljeno je u specijalnom izdanju znanstvenog časopisa Molecules, posvećena translacijskom istraživanju antitumorskih lijekova.

Istraživanje je rezultat suradnje kompanije Dr Myko San – Zdravlje iz gljiva i znanstvenika sa Sveučilišta u Zagrebu i Rijeci.

Istraživanje je na pretkliničkom modelu uznapredovalog karcinoma debelog crijeva pokazalo da složene kombinacije ekstrakata ljekovitih gljiva Agarikon.1 i Agarikon Plus ometaju procese nužne za rast i širenje tog tumora te time dolazi do značajno boljeg preživljenja i smanjenja tumora, stoji u priopćenju kompanije.

Istraga u kombinaciji s kemoterapijom

Jedan od glavnih utvrđenih mehanizama takozvana je ciljana citotoksičnost prema tumorskim stanicama, a ta specifičnost potvrđena je i neškodljivošću istraživanih ekstrakata prema istraživanim zdravim stanicama, dodaje se.

Istraživanje na karcinomu debelog crijeva otkriva ključne imunosne antitumorske mehanizme djelovanja preparata iz ljekovitih gljiva Agarikon.1 i Agarikon Plus, stoji u priopćenju.

Antitumorski učinci ljekovitih gljiva istraživani su, dodaje se u priopćenju, i u kombinaciji sa standardnom kemoterapijom, te je ustanovljeno da mikoterapija složenim ekstraktima gljiva može pojačati njezine učinke, te ublažiti nuspojave.

Možda će te zanimati

Imaš priču? Javi nam se!
Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.
Pošalji priču