Od 1991. industrija fosilnih goriva vodi kampanju dezinformacija i prijevara. Njihov Marshall Institute osnovan 1998. nastoji zbuniti ljude u pogledu realnosti promjenama klime koje su uzrokovane zagrijavanjem.
U ožujku 2000., kampanja je naletjela na poteškoće kada je došlo do masovnog napuštanja Global Climate Coalition, njihove glavne grupe za lobiranje. British Petroleum i Shell su istupili iz grupe, slijedio je Ford, Daimler-Chrysler, Texaco, The Southern Company i General Motors. No većina kompanija i dalje se opiru protokolu iz Kyota.
Ono što je ostalo od GCC (The American Petroleum Institute, Automobile Manufacturers Association i Western Fuels ) ukazuje da je snaga grupe ipak impozantna. Moguće je zato pretpostaviti da će mnogi proizvođači automobila i kompanije povezane s ugljenom i naftom nastaviti svoj križarski rat protiv onih koji se usuđuju spominjati ili žele provoditi zakone protiv globalnog zagrijavanja.
Grupa je potrošila više od $63 milijuna na brobu protiv bilo kakvog progresa vezanog za klimatsku krizu, uključujući $13 milijuna porošenih 1997. za podupiranje rezolucije senata SAD-a protiv ratifikacije Protokola iz Kijota.
Razlog je očigledan. Za stabilizaciju globalne klime potrebno je 70-postotno smanjenje emisije fosilnih goriva. Tako nešto oni ne bi mogli dopustiti, žele li održati svoje carstvo živim.
Od 1991., fosilni lobi napada znanstvena otkrića, šačicom tzv. "stakleničkih skeptika". Šire zablude i u pogledu ekonomičnosti, a zadnji napad usmjerili su na diplomatski temelj internacionalnih klimatskih konvencija. Jedna od zanimljivih teza je ona pri kojoj su napori ekologa okarakterizirani kao liberalna zavjera, s ciljem rušenja ekonomije SAD-a.