Nije sasvim jasno što je u prizoru žena kojima padaju gaćice, a pritom uvijek nose celer, bilo tako privlačno Artu Frahmu. Pouzdano se zna samo to da ga na crtanje tih čudnovato erotičnih scena nije nagnala ekonomska nužda, jer je bio sasvim solidna imovinskog stanja. Dakle, crtao ih je jer je upravo to htio i crtati.
Zabavnu analizu Frahmovih ilustracija, nacrtanih u prepoznatljivom stilu pedesetih godina koji je sad već klasika, dao je James Lileks, inače kolumnist lista Star-Tribune i suradnik Washington Posta, na svojoj stranici lileks.com.
Ima nečeg vrlo uznemirujućeg u ovim crtežima, kaže Lileks. Za početak, sama premisa je neodrživa: donje rublje jednostavno ne pada s takvom lakoćom, osim ako žena koja ga nosi uopće nema bokova. Osim toga, uvijek se na slikama nalazi i promatrač, muškarac koji se zlurado naslađuje prizorom što ga gleda. A kako objasniti sveprisutni celer? Na to pitanje čak ni dosjetljivi Lileks nema dogovor. Jedini zaključak koji se iz svega može izvući savjet je ženama: ne kupujte celer!