Ukoliko vam još nije jasno što to znače kratice i izrazi poput PR problem, image makersi, decision makeri, brand, naming, clipping, lobiranje, spin doktori krajnje je vrijeme da o tome nešto saznate. U organizaciji Strukovne udruge za odnose s javnošću u Zagrebu je u hotelu Dubrovnik od 21. do 23. studenoga po prvi put organiziran Strukovni kongres za odnose s javnošću.
Prema riječima lobistice Nine Bertapelle na kongresu će sudjelovati najveća imena struke ? gospodin Richard Linning, predsjednik CERP-a u Bruxellesu (Europska konfederacija za odnose s javnošću), prof. Dr. Josip Sudar, mr.sci. Marina Čulić Fisher, prof. Dr. Mario Plenković, mr. Majda Tafra Vlahović, doc. Dr. Sci. Stjepan Malović te niz eminentnih predstavnika za odnose s javnošću i novinara.
Iz zaista bogatog programa i zanimljivih tema kao što su ŤKrizno i konfliktno komuniciranjeť, ŤStrateško komuniciranjeť, ŤNeverbalna komunikacijať te ŤPrimjena neurolingvističkog programiranja u odnosima s javnošćuť ističemo okrugli stol na temu ŤPogled iz prakse ? mediji i odnosi s javnošćuť koji će se održati u srijedu 22. studenoga i na kojem će govoriti Mirko Galić, Ratko Bošković, Denis Kuljiš, Silvana Menđušić, Miodrag Pajatović, Zrinka Vrabec te panel diskusiju ŤOdnosi s javnošću u hrvatskom turizmu danas i sutrať i radionicu Nele Milijić ŤKreacija imena markeť koji su na programu u četvrtak 23. studenoga.
Medijski pokrovitelji kongresa jesu HRT, Večernji list i Radio 101.