Ideja je najavljena u utorak, a kreće u utrku za prestiž s America Online i drugim velikim internet igračima u utrci za "voice-enable", glasovno osposobljavanje weba koje čini dostupnim informacije ljudima koji se ne nalaze pokraj kompjutera.
Nužda u predstavljanju pristupa webu na temelju glasa očita je u Yahoovoj odluci da pokrene telefonski portal bez ikakvog sadržaja za prepoznavanje glasa ili glasovnog aktiviranja koje nude Tellme i BeVocal, pioniri na tom području. Drugim riječima, korisnici novog Yahoovog portala bit će za početak ograničeni na upisivanje brojeva na telefonskoj tastaturi kako bi odabrali informaciju koju žele čuti.
S druge strane, AOL još mora svojoj internet službi dodati telefonski temeljenu verziju, ali nedavno je aktivirala glasovni portal, a posjeduje dionice i u SpeechWorksu, proizvođaču tehnologije glasovnog prepoznavanja.
Iako Yahoo! i AOL nisu jedini u areni, oba portala su uvjerena da će milijuni njihovih odanih korisnika ostati pri korištenju istog pružatelja usluga kako bi pristupili informacijama putem običnog ili mobilnog telefona. Velika prednost Yahooa i AOL-a je što njihovi korisnici imaju već izgrađene online profile s individualno uređenim svojstvima te ih ne moraju iz početka graditi samo zbog telefonske usluge.
Međutim, bez obzira na prednost igrača teške kategorije, poput AOL-a i Yahooa, i mali igrači imaju svoje vjernike. Ulagači i dalje kupuju internet dionice, a tako je, na primjer, tvrtka Tellme prošloga tjedna izvijestila da je primila ulog od 125 milijuna dolara iz fonda koji udružuje 10 velikih ulagača.