Kako piše Business Insider, ne zna se još koja će kompanija kupiti Delicious, ali neimenovani izvor potvrdio je da je riječ o "strateškom partneru", nekom poput StumbleUpona-a. StumbleUpon se upravo dokopao svježeg keša od 17 milijuna, dolara tako da bi ova kompanija sada mogla priuštiti Delicious. Iz StumbleUpona pak, zasada nisu željeli ništa komentirati .
Za Yahooov plan da se riješi Deliciousa saznalo se već u prosincu. Razlog zbog kojeg se prodaja tako dugo odgađana je u tome što se Deliciousova infrastruktura u potpunosti oslanja na Yahooovu tehnologiju.
Prema izvorima Business Insidera, Delicious je neprofitabilan, ali je ipak jedan od najcjenjenijih proizvoda u Yahoou. Mnogi korisnici su vrlo odani ovom servisu, a to se moglo vidjeti i u prosnicu prošle godine kada je stigla najava o tome da Yahoo gasi Delicious. Mnoge korisnike razočarala je i razljutila ova vijest.
Prodaja bi se mogla dogoditi idući tjedan.
Podsjetimo na kraju da je i webstranica The Next Web izvijestila o prodaji Deliciousa, ali po cijeni od 5 milijuna dolara.