Virtualni prodavači

On?line prezentacija uživo: virtualni prodavač će razgovarati s kupcima, opisivati proizvode...

24.5.2000.
14:13
VOYO logo


Tehnolozi Instituta za organizaciju i razvoj rada u njemačkom gradu Fraunhofu rade od početka godine na projektu virtualnog prodavača ili kako ga još nazivaju Advice-Assistenta. Istražujući on-line shopove zaposleni u Institutu došli su do zaključka da su se do sada na internetu uglavnom dobro prodavali proizvodi namijenjeni zabavi i edukaciji - knjige, CD-ROM-ovi, igračke i pokloni, dok su svoj put do korisnika nešto skuplji proizvodi kao što su tehnički uređaji, složeni alati i police osiguranja nalazili nešto teže. Kako bi učinili i te proizvode atraktivnijima oni su se odlučili na uvođenje ljudskog faktora u tri dimenzije.

Virtaulni prodavač trebao bi uskoro razgovarati s kupcima, opisivati proizvode i ponude te prezentirati njihovo korištenje. Kako se nadaju na Institutu - takvim načinom prodaje znatno bi se uštedjelo na vremenu budući da bi kupac odmah izjavio što želi i na osnovi atraktivne prezentacije i kvalitetnog objašnjenja kupio dotični proizvod sa sigurnošću. No, najveća vrlina virtualnog prodavača trebala bi biti mogućnost naknadnog pružanja informacija. Primjerice, ukoliko vam nešto zapne oko najnovijeg stroja, a nemate pristup računalu jednostavno nazovete vašeg virtualnog prodavača na mobitel, a on će vam, zahvaljujući WAP sistemu, pružiti potrebnu informaciju. A hoće li se prilikom stvaranja virtualnog prodavača više cijeniti vanjski atributi ljepote - primjerice, slavne virtualne manekenke Webbie Tookay ili psihološko manipuliranje korisnicima i otkrivanje njihovih skrivenih želja ? tehnolozi još nisu otrkili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sisi
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo