Tehnolozi Instituta za organizaciju i razvoj rada u njemačkom gradu Fraunhofu rade od početka godine na projektu virtualnog prodavača ili kako ga još nazivaju Advice-Assistenta. Istražujući on-line shopove zaposleni u Institutu došli su do zaključka da su se do sada na internetu uglavnom dobro prodavali proizvodi namijenjeni zabavi i edukaciji - knjige, CD-ROM-ovi, igračke i pokloni, dok su svoj put do korisnika nešto skuplji proizvodi kao što su tehnički uređaji, složeni alati i police osiguranja nalazili nešto teže. Kako bi učinili i te proizvode atraktivnijima oni su se odlučili na uvođenje ljudskog faktora u tri dimenzije.
Virtaulni prodavač trebao bi uskoro razgovarati s kupcima, opisivati proizvode i ponude te prezentirati njihovo korištenje. Kako se nadaju na Institutu - takvim načinom prodaje znatno bi se uštedjelo na vremenu budući da bi kupac odmah izjavio što želi i na osnovi atraktivne prezentacije i kvalitetnog objašnjenja kupio dotični proizvod sa sigurnošću. No, najveća vrlina virtualnog prodavača trebala bi biti mogućnost naknadnog pružanja informacija. Primjerice, ukoliko vam nešto zapne oko najnovijeg stroja, a nemate pristup računalu jednostavno nazovete vašeg virtualnog prodavača na mobitel, a on će vam, zahvaljujući WAP sistemu, pružiti potrebnu informaciju. A hoće li se prilikom stvaranja virtualnog prodavača više cijeniti vanjski atributi ljepote - primjerice, slavne virtualne manekenke Webbie Tookay ili psihološko manipuliranje korisnicima i otkrivanje njihovih skrivenih želja ? tehnolozi još nisu otrkili.