Previše taksija u Splitu i manji broj gostiju doveli su do rata između taksista za svaku vožnju.
RTL je izvještavao o međusobnim sukobima između taksista i na koji način se "rješavaju konkurencije". No, u svemu tome stradaju njihovi klijenti, prije svega turisti koji dolaze u Split i Hrvatsku.
Jutarnji list objavio je što je doživjela jedna čitateljica, inače Hrvatica koja puno putuje. Opisala je što joj se dogodilo u splitskoj zračnoj luci u koju je sletjela 30. srpnja. Kada je izišla iz zgrade, počeo je šou.
U nekoliko minuta pristupila joj je nekolicina taksista koji su se nudili da je povezu do Trogira (kamo je namjeravala poći) i to za 150 kuna - za udaljenost od kojih 5,6 kilometara od Zračne luke Split. Zahvalila im se jer je već rezervirala vožnju putem Ubera za 55 kuna (kao što čini i u svakoj zemlji u koju dođe, a u kojoj posluje taj servis s kojim, kaže, nikad nije imala neugodnosti).
Taksisti su joj tada rekli da Uber nikad neće doći jer je udaljenost do Trogira njima preblizu, ali u međuvremenu su se počeli međusobno svađati i naguravati iz njoj nepoznatog razloga.
Otišla je na cestu gdje je Uberov vozač potvrdio da će doći, no tada je primijetila da se vozilo ne pomiče s mjesta na kojem je stajalo, otprilike 300 metara od dogovorenog.
Još je malo čekala i shvatila da se neće pojaviti, a da pritom nije otkazao vožnju (jer u tom slučaju dobivaju loše ocjene).
Nakon još malo čekanja nije bilo promjena, a do čitateljice je tada stigla poruka od vozača Luke - “Ma puši k**** kravo!”, uz otkazanu vožnju.
Jako se uznemirila ne vjerujući što je upravo pročitala, ali je sačuvala poruku i prijavila ga Uberu. Iz tvrtke su se ispričali i obećali da će osigurati da je više nikad ne povežu s tim vozačem.
Još šestero vozača Ubera koji su bili u blizini otkazalo joj je vožnju. Na kraju je sjela u autobus za Trogir.
Čitateljica se pita kako li se tek osjećaju “pravi” turisti. "Vjerojatno kao ovce u vučjoj jazbini ako im zatreba taksi vožnja. To je jako loša reklama za našu zemlju i turizam", dodala je i pita se "kako je moguće da putniku za istu dionicu jedni taksisti 'deru kožu', a drugi ne žele ni voziti 'jer im se ne isplati'", zapitala se čitateljica.
Evo što su odgovorili iz Ubera:
"U Uberu se iznimno brinemo o zadovoljstvu i sigurnosti svojih korisnika. Pravila ponašanja vozača koji voze na našoj platformi jasna su svima te ih se svi moraju strogo pridržavati. Od svih vozača tražimo da se ponašaju profesionalno i ljubazno prema korisnicima, kao i da svaku vožnju pokušaju učiniti što ugodnijom i sigurnijom. Ozbiljno shvaćamo povratne informacije svojih korisnika i uvijek ih odmah rješavamo", piše Jutarnji list.