vrijeme za e-mail /

Zaposlenicima u javnoj upravi mjesec dana da zakorače u 21. stoljeće

Ministrica uprave Dubravka Jurlina Alibegović namjerava uštedjeti čak do 27 milijuna kuna tako što će zaposlene natjerati da koriste e-mail

17.3.2016.
18:38
VOYO logo

Pečatiranje, adresiranje, pa čak i vaganje te na kraju - slanje. Iz pisarnice Ministarstva uprave Gordana Juraić dokumente na razne adrese otpravlja već dulje od 20 godina.

No njezin bi se posao barem u jednom dijelu trebao smanjiti: sve što može, odsad će slati e-mailom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ušteda na proračunu /

Hrvatska birokracija će se duboko u 21. stoljeću konačno prebaciti na komunikaciju elektronskom poštom

Image
ušteda na proračunu /

Hrvatska birokracija će se duboko u 21. stoljeću konačno prebaciti na komunikaciju elektronskom poštom

"Ubrzat će se proces rada, smanjio bi se broj koverti i pošiljaka, jeftinije bi bilo na početku će biti malo teže dok se svi ne uhodamo, ali bit će to dobro, zašto ne", rekla je Juraić.

U to je uvjerena i ministrica uprave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dubravka Jurlina Alibegović jučer je kolegama na Vladi predložila donošenje zaključka, prema kojem se tijela državne uprave obvezuju da u međusobnom službenom dopisivanju dopise i ostale takozvane neupravne akte otpremaju putem elektroničke pošte.

"Dosad se otprilike trošilo za troškove poštarine jedno 120-130 milijuna kuna, a ostalih 120 se troši za tonere i papire. Ukupan je trošak 230 - 240 milijuna kuna,a uštede će iznositi oko 10 posto tog iznosa", rekla je Jurlina Alibegović.

Dosad se otprilike trošilo za troškove poštarine jedno 120-130 milijuna kuna, a ostalih 120 se troši za tonere i papire. Ukupan je trošak 230 - 240 milijuna kuna,a uštede će iznositi oko 10 posto tog iznosa Jurlina Alibegović

U sindikatima pozdravljaju ovaj potez, iako poručuju - radi se o komunikaciji unutar državnog aparata, krajnji korisnici to neće baš primijetiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Treba naglasiti i da će možda za neka tijela državne uprave problem nastati u opremi, neki državni uredi i institucije nemaju sve što im treba da bi sve ovo funkcioniralo kako je zamišljeno", rekao je Boris Pleša, Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika.

A bude li dobro funkcioniralo, otvara i pitanje - hoće li neki zaposleni u javnom sektoru postati višak?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Sasvim sigurno će doći do preustroja na način da će neki zaposleni dobiti neke nove zadaće, ali bilo bi vrlo nezgodno u 21. stoljeću očekivati da se poslovi u javnoj upravi obavljaju na isti način kao i dosada", rekla je ministrica uprave.

Pa je stoga svima zaposlenima u javnoj upravi ostavljeno točno mjesec dana da se prilagode - 21. stoljeću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo