Novi koncept karlovačkih Dana piva predstavio je osvježen vizualni identitet, posebno Festivalsko pivo, bogatu gastronomsku ponudu te obilje aktivnosti na nekim od najpoznatijih gradskih lokacija poput kina Edison i Foginovog kupališta. „Očekujemo da će ova tradicionalna manifestacija u novom ruhu ojačati grad Karlovac kao turističku destinaciju, a Dane piva brendirati u vodeći nacionalni festival piva i dobre hrane te prestižni glazbeni festival. Od posebne važnosti nam je i Obrtnički sajam na ŠRC-u Korana u sklopu kojeg nas očekuju predavanja za obrtnike i poljoprivrednike, ali i glazbeni program KUD-ova i tamburaških sastava. Naš cilj je uključiti što više lokalnih ugostitelja te im otvoriti vrata za suradnju i u ovoj manifestaciji. Karlovac je privlačna destinacija koja posjetiteljima nudi jedinstven doživljaj kroz kulturno – povijesnu baštinu, bogatstvo vode, perivoja i parkova gdje smo i smjestili ovogodišnju manifestaciju te sam uvjeren kako će se i ovaj put susresti Karlovčani, turisti, poslovni ljudi i slučajni prolaznici u gradu susreta i doživjeti Dane piva u Karlovcu.“, naglasio je gradonačelnik grada Karlovca, Damir Mandić.
Najveći festival piva u Hrvatskoj na jednom mjestu okuplja preko trideset vodećih domaćih glazbenih imena od zagrebačkih rockera Prljavog Kazališta koji su na sceni već više od 40 godina do najvećeg imena hrvatske hip hop scene, Vojka V i sve popularnijih bendova Svemirka, Mašinka i High5-a. „Prvog dana prilikom otvorenja očekuje nas slavljenički vatromet i poznati 'Prljavci' koji će zagrijati atmosferu za naredne dane. Tijekom trajanja festivala ponosno mogu najaviti kako nas očekuje mnoštvo poznatih glazbenih izvođača te nastupi brojnih uličnih umjetnika.“, rekao je Igor Šimulija, programski koordinator te dodao kako će se osim glavne pozornice program odvijati na više lokacija - Šetalištu dr. Franje Tuđmana, košarkaškom igralište Šanac te kinu Edisonu, gdje će gosti tijekom festivala moći uživati u elektronskoj glazbi. Organizatori su se odlučili i za ŠRC Korana na kojem će se održati Obrtnički sajam koji tijekom svih pet festivalskih dana donosi brojne edukativne sadržaje, radionice, revije a sve će biti popraćeno i prigodnim glazbenim programom.
Da su Dani piva odlučni u namjeri da se ucrtaju kao odrediše dobre zabave i prirodnih ljepota na festivalsku i turističku kartu Hrvatske, potvrđuje i Marina Burić, direktorica Turističke zajednice grada Karlovca. „Karlovac je u zadnjih pet godina udvostručio svoje turističke pokazatelje i vjerujem kako su Dani piva, kao važan dio turističke ponude grada sigurno kvalitetan sadržaj za lokalno stanovništvo i posjetitelje koji su već u gradu ali i motiv generiranja nove turističke potražnje. Ove godine u ponudu smo uključili i festivalski kamp kako bi posjetitelji svih pet dana mogli uživati u ljepotama grada Karlovca“.
Glavni sponzor Dana piva, HEINEKEN Hrvatska, sa svojom brendom Karlovačko pobrinuo se da Karlovčani i njihovi gosti odgovorno uživaju u konzumaciji piva. Odin Goedhart, predsjednik Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska najavio je novosti koje pripremaju: „Naši pivari napravit će posebno Festivalsko pivo, nefiltrirano pivo punog okusa i vrlo pitko, koje će svoju premijeru imati na Danima piva. S obzirom da smo kompanija koja brine o okolišu, osigurat ćemo posebne plastične čaše koje su napravljene od recikliranog materijala, te se mogu u potpunosti reciklirati. U suradnji s tvrtkom Čistoća, dogovoreno je da će na lokacijama Dana piva biti postavljeni žuti kontejneri za plastiku u koje se trebaju odložiti i ove čaše kako bi se mogle reciklirati. Ovom konkretnom inicijativom priključili smo se projektu Grada Karlovca „Pametno odloži #BoljiKarlovac složi“ kojim se doprinosi promjeni svijesti građana o tome kako odgovorno postupati s otpadom i smanjiti količinu komunalnog otpada.“
Tradicionalno, pivovara će na Danima piva aktivno promicati odgovornu konzumaciju. „Organizirat ćemo posebne lokalne autobusne linije i vlak Zagreb-Karlovac-Zagreb jer želimo da odrasli posjetitelji Dana piva uživaju u pivu, ali da se nakon toga sigurno vrate svojim kućama i da ne voze ako su konzumirali alkohol. Cijena karte biti će simboličnih 10 kuna. Također, nastavit ćemo dizati svijest o tome da maloljetnici ne bi smjeli konzumirati alkohol. Odraslim, punoljetnim posjetiteljima dijelit će se narukvice s natpisom ''Ja sam 18+'“, objasnila je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica za korporativne poslove u kompaniji HEINEKEN Hrvatska. Dodala je i kako će posljednjeg dana Dana piva, 3. rujna od 11 do 18 sati pivovara otvoriti svoja vrata posjetiteljima što će biti odlična prigoda za sve da vide gdje se i kako proizvodi Karlovačko pivo što je jedan novitet u cjelokupnom programu festivala.
Organizator ovogodišnjih Dana piva je Grad Karlovac. HEINEKEN Hrvatska sa svojim brendom Karlovačko generalni je sponzor Dana piva a izvršni organizatori su Turistička zajednica grada Karlovca i trgovačko društvo Mladost d.o.o. Karlovac.
Više informacija o programu manifestacije te novostima u ponudi možete pronaći na službenoj internet stranici te na Facebook i Instagram profilima manifestacije.