'Zagrepčani će skupo plaćati vodu zbog skijanja'

Ministar financija Slavko Linić izjavio je da voda u Zagrebu nije toliko poskupjela zbog PDV-a, već zbog enormne potršnje vode za potrebe skijaških utrka na Sljemenu.

2.3.2012.
13:25
VOYO logo

''Voda u Zagrebu poskupjela je dijelom i zbog enormne potrošnje vode za snijeg na stazi na Snježnoj kraljici , zbog problema energetike i mnogo čega drugoga. U vrijeme promjene PDV-a mnogi će svoje neracionalnosti, zakašnjenja u korekcijama pokušati ispraviti, ali građani će manje-više znati što je zbog PDV-a, a što ne'', izjavio je u četvrtak ministar financija Slavko Linić.

Pojedini zaposlenici Zagrebačkog holdinga komentirali su da Zagrepčani dobrim dijelom moraju trpjeti poskupljenje vode i zbog nekih iracionalnih poteza u Vodoopskrbi i odvodnji, ali i u drugim podružnicama Holdinga. I to usprkos činjenici da se PDV za vodu smanjio na deset posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao simbolične primjere Jutarnji list navodi nedavni skandal koji je izbio oko djelatnika VIO-a koji su, priključujući 3.000 privatnih osoba i poduzeća, Grad Zagreb i Holding oštetili za oko 50 milijuna kuna.

Neracionalna objašnjenja

Direktor Vodoopskrbe i odvodnje, Davor Poljak ističe da je riječ o zanemarivoj količini i vode i novca pa stoga ne mogu biti od presudnog značaja za razinu cijeloga grada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Da se radi i o većoj potrošnji, činjenica je da tu uslugu uvijek naplatimo pa nije riječ o tome da pokušavamo namaknuti sredstva koja nedostaju'', kaže Poljak.

Doznaje se da je za poslove zasnježivanja Sljemena u sezoni 2010./2011. utrošeno 96.000 kubika vode koja je plaćena oko milijun kuna. Za ovu godinu, u razdoblju od rujna 2011. do 31. siječnja 2012., potrošeno je već 59.340 kubika vode koja je plaćena 580.000 kuna.

Poskupljenje vode za 20 posto, odnosno povećanje mjesečnih računa za ukupno 30 posto (zbog fiksne naknade od 18,41 kunu po računu) u Vodoopskrbi opravdavaju nizom drugih razloga koji nemaju, kako kaže sam ministar Linić, veze s ''neracionalnošću i zakašnjenjima u korekcijama''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo