svi su ponosni /

Zadnje probijanje najdužeg pelješkog tunela završeno je prije roka: 'Radili smo u šest smjena'

Image
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Nakon najkompleksnije dionice, na dijelu Pelješca, čekaju ih još tri velika projekta

22.12.2020.
21:45
Grgo Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Trebao je biti gotov tek krajem veljače sljedeće godine, no zadnje probijanje završeno je 74 dana prije roka. Na tunelu dugom gotovo dva i pol kilometra, svakodnevno je radilo oko stotinu radnika koji sada mirno mogu i na božićne praznike. 

Radilo stotinu ljudi

Vidi se svjetlo na kraju najdužeg pelješkog tunela. Na njemu je radilo stotinu ljudi. Za gotovo dva i pol kilometra bilo je potrebno više od 200 tona eksploziva. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Radili smo u šest smjena, tri su bile na ulaznom portalu, tri na izlaznom portalu'', kazao je Ivan Sesar, inženjer rudarstva.

Doći do kraja Debelog brijega u 8 mjeseci probijanja, kažu - nevjerojatna je osjećaj. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''To je svima nama velika čast i ponosni smo na to. I ono na što smo posebno ponosni je da nismo imali niti jednu veću povredu tokom iskopa'', izjavio je Muamer Kurtić, inženjer rudarstva.

Prije svake nove eksplozije Antonia i još dva geologa provjeravali su može li se ići dalje. Sve je sigurno. Tunel je siguran. 

''U podzemnom iskopu uvijek se nadate najboljem, ali očekujete neočekivano. Gdje vi zapravo sa svakim sljedećim miniranjem očekujete ponovno otvaranje zemljine utrobe, recimo to tako'', kazala je tunelski geologinja Antonia Dečman.

Image
mrtvo slovo na papiru /

Na 50-ak kilometara autoceste koja im je obećavana godinama, Dubrovčani čekaju desetljećima. U čemu je problem?

Image
mrtvo slovo na papiru /

Na 50-ak kilometara autoceste koja im je obećavana godinama, Dubrovčani čekaju desetljećima. U čemu je problem?

Na njemu nitko neće raditi za božićne praznike, jer glavna cijev probijena je 74 dana prije roka. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Svi nestrpljivo čekamo taj odmor i da u novoj godini krenemo u daljnje pobjede'', rekao je Sesar.

Za mjesec dana je sve gotovo

Betonizacija je u tijeku, a s Nove godine probit će se i ostatak servisne cijevi. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Servisnog tunela imamo još nekih 520 metara, tako da, za nekih mjesec dana bit će i ovo gotovo'', kazao je Kurtić.

Nakon najkompleksnije dionice, na dijelu Pelješca, čekaju ih još tri velika projekta. Dva vijadukta i tunel Kamenice koji će biti tek jedna petina Debelog brijega. 

''I svakako će to biti kompletno završeni objekti u prvoj polovici 2022. godine, a to je prije našeg ugovorenog roka'', rekao je Stjepan Bestijanić, glavni inženjer gradilišta.

Ugovoreni rok je kolovoz 2022. godine, a na zahtjev Hrvatskih cesta sve bi trebalo biti završeno barem mjesec dana ranije. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike