Zagrepčanin tvrdi da nikada nije bio privatni korisnik tog mobilnog operatora niti je s njime potpisao ugovor o korištenju mobilne mreže kao građanin.
U telekomunikacijskoj tvrtki tvrde pak da je zadnji put bio njihov korisnik kada je preuzeo službeni mobitel tvrtke za koju je radio od 1997. do ožujka 2003. Računi su stizali isključivo na tvrtku i ona ih je podmirivala, dok je uvidom u rješenje u ovrsi, kako tvrdi, vidio da ga se tereti za razdoblje od 2003. do 2007. R.V. tvrdi da pri preuzimanju službenog mobitela tvrtke nikakav ugovor nije sklopio, osim što je predočio osobnu iskaznicu, što mu se činilo normalnim.
"Ili sam tada potpisao nešto za što nisam znao da potpisujem ili je netko kasnije falsificirao moj ugovor", kaže Zagrepčanin za Večernji list. Tvrdi da za dug za koji ga se tereti nikada nije dobio nijednu uplatnicu, nijedan račun, nijednu opomenu, ni rješenje o ovrsi. Namjerno se, kaže, odugovlačilo šest godina da bi glavnica od oko 3.000 kuna sa zateznom kamatom neutemeljeno narasla na 10.000 kuna.
'Nemam namjeru prepustiti svoj teško zarađen novac'
U odvjetničkom uredu koji je vodio ovršni spor čak su mu, kaže, potvrdili da imaju kopiju njegove osobne iskaznice s adresom na kojoj živi, nakon što je za ovrhu doznao od FINA-e. "Uopće nemam namjeru prepustiti svoj teško zarađen novac kompaniji koja sa mnom nema nikakav poslovni odnos", poručuje R.V. te pita zašto se za njegove navodne dugove nije teretila tvrtka od koje je dobio, a kasnije joj i vratio sporni mobitel. Teleoperater odgovara da je korisnik R.V. ugovor s njima potpisao kao fizička osoba 2. rujna 2002. i na svoje ime.
"S obzirom na evidentirana nepodmirena dugovanja, protiv gospodina R.V. u rujnu 2004. pokrenut je ovršni postupak, a ovrha je na pokretninama ovršenika postala pravomoćna u travnju 2005. To znači da gospodin nije osporio potraživanje, a kako se ovrha na pokretninama nije pokazala uspješnom, pravni zastupnici ovrhovoditelja pokušavali su realizirati naplatu i na ostalim, zakonom predviđenim predmetima i sredstvima ovrhe, a na kraju i na novčanim primanjima ovršenika", odogovaraju u telekomunikacijskoj tvrtki.
Poručili su da korisnik bez problema može dobiti presliku svoga ugovora. Novinarima ga nisu htjeli pokazati.
Dajte svoju ocjenu onoga što ste pročitali, iznesite koje vas poteškoće muče, što biste najradije promijenili u svom gradu, a na što ste ponosni. Na adresu djelujlokalno@portal.net.hr šaljite nam svoje priče, a mi ćemo potražiti odgovore na vaša pitanja i tražiti očitovanje nadležnih.