Vozač: Halo, ne odgovaram za sigurnost putnika!

'Halo, velim vam, neću biti odgovoran ako se nešto dogodi! Niste me smjeli pustiti s ovakvim autobusom', šokantna je izjava međimurskog vozača autobusa koji je vozeći razgovarao na mobitel.

1.10.2011.
14:03
VOYO logo

'Halo, velim vam, neću biti odgovoran ako se nešto dogodi! Niste me smjeli pustiti s ovakvim autobusom. Dalje od Preloga ne idem!', vikao je u mobitel vozač autobusa. To što vozi i istovremeno razgovara na mobitel nije toliko šokiralo putnike koliko njegovo priznanje da je autobus neispravan.

Kašnjenje u polasku

Dvadesetak minuta prije toga u plastičnoj boci tri je puta iz zahoda na autobusnom kolodvoru u Čakovcu donosio vodu i ulijevao je negdje iza, valjda kod motora. S kolodvora je trebao krenuti u 10.30, no s trećeg se perona otisnuo tek u 10.45.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ide li tko dalje od Preloga?", upitao je nervozno kad je napokon napojio vozilo. Nekoliko je putnika podiglo ruke. Nešto je promrmljao sebi u bradu, sjeo za volan, upalio motor i latio se mobitela.

To je samo jedna od neobičnih situacija u kojima se nađu putnici u Međimurskoj županiji, u kojoj upravo traje rat prijevoznika za učenike koji donose i najviše prihoda. U četvrtak je inspekcija iz prometa na tjedan dana isključila autobus Marijana Bauera iz Podturna jer je utvrđeno da nema dozvolu za linijski prijevoz, a prevozio je, kaže, samo učenike. Za ostale putnike kao da je malo koga briga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Putnici se svega nagledaju

Nekad su autobusi bili puni radnika kojima je bilo jeftinije koristiti javni prijevoz umjesto automobila. Danas se mogu prebrojati na prste. U autobusima Presečkog, AP Varaždina, Croatia busa i malih prijevoznika putnici se mogu svega nagledati.

U jednom je autobusu iz uređaja na stropu, valjda klimi, padala sitna prašina nalik onoj od ugljena. Kad bi autobus naletio na neravninu i zatresao se, prašina bi padala po odjeći. Dobro, u tom je klima barem radila. Na plus 30 drugi je vozač tek na nagovor putnika uključio hlađenje. Većina autobusa nema pojaseve. Autobusi su stari desetak i više godina i dobar dio ih ima problema s amortizerima. Nakon pola sata vožnje osjećate se kao da ste bili na masaži koja se sastoji od udaraca u stražnjicu. To je fizička tortura, a psihička je kad vozač i DJ Linijski prijevoz treba poboljšati.glasno pušta glazbu po vlastitom izboru.

Voze i pijani

Kako bi se uštedjelo, neke se linije spajaju, pa se od Čakovca do Preloga putuje preko Držimurca i Strelca. Vožnja koja u automobilu traje kao Dnevnik bez sporta i prognoze, u autobusu traje kao poluvrijeme nogometne utakmice. Neke linije se naprasno ukidaju, a neke ni ne voze za školskih praznika. Cijena je poseban problem jer za prevaliti desetak kilometara i vratiti se natrag treba četrdesetak kuna.

"Linijski prijevoz treba poboljšati!", slaže se i župan Ivan Perhoč.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U policijskoj akciji "Nadzor autobusa" utvrđeno je osam prekršaja. Jedan je vozač vozio pod utjecajem alkohola, a jedan prebrzo. Ostalo su prekršaji nekorištenja pojasa i nepridržavanja radnog vremena.

Vezani članak:

arti-201109280284006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo