"U svakom slučaju je dobro da se turistički radnici cijepe, ali gostima čak to nije presudno", govori Darijo Šarić, vlasnik agencije "VIP Holiday Booker", sa sjedištem u Splitu, čiji klijenti mahom pristižu s tržišta tzv. trećih zemalja, odnosno izvan Europske unije.
Šarić je pojasnio i zašto je to tako:
"Zato što su oni sami cijepljeni ili su preboljeli COVID pa se ne zamaraju time jesu li domaćini cijepljeni. Oni nas ni ne pitaju dezinficiramo li prostore, peremo li ruke, nosimo li maske... Putovat će mladi koji ne pridaju puno važnosti koronavirusu i pandemiji. Njih zanimaju druge mjere, kao rade li restorani, jesu li otvoreni klubovi i kafići, a još važnije je kakve su procedure prigodom ulaska u zemlju, kakve su prometne, odnosno avionske veze, što će morati učiniti prije povratka u svoje zemlje", rekao je za Slobodnu Dalmaciju.
Slogan Safe Stay in Croatia je blijed
Po njegovu mišljenju, slogan "Safe Stay in Croatia" je blijed i bolje bi možda bilo da smo gostima, kaže, poručili nešto u stilu: "U Hrvatsku lako, evo kako."
Smatra da bismo hitno morali stupiti u bilateralne pregovore s nekim zemljama, među ostalim i zato da se organiziraju zračni mostovi, na primjer, iz Londona prema Dubrovniku i Splitu.