Time je unaprijeđena usluga mobilnog jamstva u sklopu kojeg je kupcima Hyundai vozila od sada na raspolaganju usluga „Putni Anđeo“ ORYX Asistencije, odnosno e-call sustav.
Putni Anđeo je mobilna aplikacija koja automatski prepoznaje prometnu nezgodu, informira i skraćuje izlazak hitnih službi (hitna pomoć, vatrogasci, itd.) na teren i na taj način pospješuje zbrinjavanje unesrećenih unutar jednog sata, u medicini poznatog kao „zlatni sat“. Više o svemu može se pronaći na www.putniandeo.hr.
Ovo je za ORYX Asistenciju još jedna potvrda kvalitete i uspjeha na tržištu. Hyundai je najbolji korejski auto i sedmi najveći brand u automobilskoj industriji ukupne vrijednosti 11.3 milijarde dolara.
"Zaista smo sretni i zadovoljni sklopljenom suradnjom, te općenito razvojem našeg poslovanja", izjavio je Branimir Gospić član Uprave odgovoran za poslovanje ORYX Asistencije.