“Ne, nemojte se prestati oglašavati, ali – radite to na drugačiji način. Više nego ikad važno nam je vidjeti i čuti koje su vaše vrijednosti i što one znače za nas. Važno nam je kako nam se obraćate i kojim kanalima to činite“, stoji u glavnoj poruci Kantarova istraživanja provedenog na čak 35 tisuća potrošača.
Što potrošači točno poručuju svojim omiljenim brendovima?
- Samo 8% potrošača smatra kako brendovi trebaju prestati s oglašavanjem
- Njih 78% smatra kako im brendovi trebaju pomoći u svakodnevnim izazovima
- 50% je uvjerenja da brendovi trebaju prilagoditi komunikaciju aktualnom trenutku
- 80% želi vidjeti da njihov omiljeni brend pomaže svojim zaposlenicima i ima društveno korisnu ulogu u novonastaloj situaciji
- Svega 30% potrošača želi vidjeti da njihovi brendovi „guraju“ dnevne akcije i promocije
Vrlo je važno da sve poruke dođu do korisnika, ali i potencijalnih korisnika na najefikasniji način. I inače, a sada pogotovo, TV oglašavanje u kombinaciji s digitalnim idealan je alat za prenošenje željenih poruka.
Konzumacija medija
U trenucima neizvjesnosti i izolacije konzumacija medija dramatično raste. Takav trend bilježe sva tržišta – od onih najrazvijenijih preko najpogođenijih pa sve do našeg domaćeg.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/ae7b3784-8f24-11ec-be37-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Kvalitetno komuniciranje i prilagođavanje krizi
Studije pokazuju da su brendovima koji na jednu godinu prepolove svoje oglašivačke budžete potrebne barem tri godine da povrate izgubljene prodajne volumene. Uz kvalitetno komuniciranje i prilagođavanje novonastaloj situaciji mnogi su brendovi otkrili kako se to radi, pokazali su svoju kreativnost i iskoristili ekspanziju konzumacije medija. Ovo su neki primjeri:
Audi
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/ae647e5e-8f24-11ec-ba02-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
VW
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/afb3e376-8f24-11ec-9112-0242ac12001c/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
McDonalds
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/aec40ffe-8f24-11ec-b99f-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Nike
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/af040f5a-8f24-11ec-bfc8-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)