“Ne, nemojte se prestati oglašavati, ali – radite to na drugačiji način. Više nego ikad važno nam je vidjeti i čuti koje su vaše vrijednosti i što one znače za nas. Važno nam je kako nam se obraćate i kojim kanalima to činite“, stoji u glavnoj poruci Kantarova istraživanja provedenog na čak 35 tisuća potrošača.
Što potrošači točno poručuju svojim omiljenim brendovima?
- Samo 8% potrošača smatra kako brendovi trebaju prestati s oglašavanjem
- Njih 78% smatra kako im brendovi trebaju pomoći u svakodnevnim izazovima
- 50% je uvjerenja da brendovi trebaju prilagoditi komunikaciju aktualnom trenutku
- 80% želi vidjeti da njihov omiljeni brend pomaže svojim zaposlenicima i ima društveno korisnu ulogu u novonastaloj situaciji
- Svega 30% potrošača želi vidjeti da njihovi brendovi „guraju“ dnevne akcije i promocije
Vrlo je važno da sve poruke dođu do korisnika, ali i potencijalnih korisnika na najefikasniji način. I inače, a sada pogotovo, TV oglašavanje u kombinaciji s digitalnim idealan je alat za prenošenje željenih poruka.
Konzumacija medija
U trenucima neizvjesnosti i izolacije konzumacija medija dramatično raste. Takav trend bilježe sva tržišta – od onih najrazvijenijih preko najpogođenijih pa sve do našeg domaćeg.
Kvalitetno komuniciranje i prilagođavanje krizi
Studije pokazuju da su brendovima koji na jednu godinu prepolove svoje oglašivačke budžete potrebne barem tri godine da povrate izgubljene prodajne volumene. Uz kvalitetno komuniciranje i prilagođavanje novonastaloj situaciji mnogi su brendovi otkrili kako se to radi, pokazali su svoju kreativnost i iskoristili ekspanziju konzumacije medija. Ovo su neki primjeri:
Audi
VW
McDonalds
Nike