Na koga se potrošači najviše žale?

Najveće glavobolje potrošačima zadaju problemi s trgovcima. Prošle je godine čak 40 posto pritužbi upućenih splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača išlo na račun spomenutog sektora.

26.1.2015.
10:41
VOYO logo

Učestali kvarovi na proizvodu unutar jamstvenog roka, nerazumno dugi popravci, osporavanje nedostataka proizvoda od strane trgovaca, odnosno nemogućnost adekvatnog reklamiranja, samo su neke od situacija u kojima se potrošači smatraju oštećenima.

Muljanje na daljinu

''Značajan broj upita u tom području odnosi se i na mogućnosti povrata novca ili zamjene proizvoda nakon kupovine, isticanje cijena i prodajnih uvjeta prilikom posebnih oblika prodaje, odnosno sniženja i rasprodaja... Građani koji nam se obraćaju imaju primjedbe i na kupovinu na daljinu'', rekao je za Slobodnu DalmacijuVlado Biljarski, voditelj Savjetovališta za zaštitu potrošača, koje je lani zaprimilo čak 5.219 pritužbi potrošača što je gotovo dvaput više nego u 2013. godini kad je registrirano točno 2.866 upita građana koji su se o svojim pravima uglavnom informirali preko telefona i maila, no dolazili su i osobno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dok su, primjera radi, na trgovačke usluge u 2013. primjedbe imale 773 osobe, lani se na trgovce žalio 1.994 potrošača.

Najviše se žale na telekomunikacije

''Ljudi se uglavnom žale na telekomunikacije, u tom segmentu imamo 1.236 prigovora, dakle, gotovo četvrtinu od ukupnog broja pruženih savjeta u našem Savjetovalištu! Spektar problema i ovdje je vrlo širok, ali mogu reći da se većina odnosi na nezadovoljstvo kvalitetom usluge teleoperatora ili probleme prilikom sklapanja ugovora na daljinu. Primjera radi, na usluge putem žične telekomunikacije požalila su nam se 324 potrošača, a na one putem bežične njih 303'', objašnjava Biljarski.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo