U Zagreb je stigao i drugi stari-novi tramvaj čime su se u četvrtak pohvalili iz Grada Zagreba na svojoj Facebook stranici.
Napisali su: "Drugi tramvaj iz Augsburga upravo je stigao na tračnice ZET-a, a ovaj mjesec stiže i treći. Reakcije građana na prvi su bile odlične, vjerujemo da će tako biti i s ostalima."
U samo sat vremena zaredalo se mnogo komentara, a neki od njih su:
"Tramvaj je udoban, ali ja osobno jedva čekam naše. Nadam se da će se u narednim godinama izmjeniti svi koji se izmjeniti moraju i da ćemo dobiti dobre tramvaje (vjerujem u Končar, samo je stvar dogovora s gradom i državom), a stari da budu po potrebi i za neke posebne dane. A u međuvremenu bilo bi super kad bi se pruge počele popravljati po cijelom gradu i da poslje toga imamo javni prijevoz gdje drugi dolaze od nas učiti kako imati dobar javni prijevoz. Novi busevi i Zagreb ima sve možda takav dan jednom svan."
"Mislim da većina ljudi koji se svojim komentarima rugaju ovim tramvajima, su oni koji se uopće ne služe javnim prijevozom. Ti njemački tramvaji su malo stariji od naših modernih, a sigurno bolji od od čeških u kojima se vozimo 40 i više godina. A da smo umjesto Tomaševića, za gradonačelnika izabrali "space shuttle" iz Sarajeva, ne sumnjam da bi već imali leteće tramvaje."
"Nek ih bude što više na zagrebačkim tračnicama, biti će manje gužve u njima i moći će se i bez klime preživjeti kao nekada, a ne da se tramvaj čeka po 20-ak minuta i u tjednu."
"Hahahhahahah prvi proizveden tramvaj na svijetu, modenije smo imali i kad su ih konji vukli."
"Ako je istina da nemaju klimu,reakcija građana će biti jakooo odlična."
"Odlični stari 29 godina, bez klime i stigao tek 2., iako su svi trebali biti tu prošle godine.
To je Odlično, zar ne!?"
"Raspored sjedenja katastrofa.Nisam zadovoljan. Bolji mi je ovaj naš niskopodni.Još da nema hlađenje katastrofa od tramvaja."
"Uopće nije lijep naši su moderniji i ljepši."
"Novi tramvaj star 20 godin."
Podsjetimo da je Zagreb za 2,7 milijuna eura kupio tramvaje iz Ausburga, da je prvi stigao u prosincu 2023. godine. Riječ je o rabljenim tramvajima, sveukupno ih je 11, a proizvedeni su 1996. godine. Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević za njih je rekao da su "de facto" stari 10-15 godina jer su 2000-ih modernizirani, no mnogi zamjeraju što nemaju klimatizacijske sustave. Grad je odgovorio da postoji mogućnost da se naknadno ugradi klima.
POGLEDAJTE VIDEO Širi se apsolutno bizarna i zabavna snimka čovjeka koji je u ZET-ov bus unio prometni znak: 'E, svaka čast!'