Hrvati su lani za komunikacijske usluge i opremu potrošili više od 1,48 milijardi eura ili oko 11 milijardi kuna.
To je iznos koji doseže 2,9 posto hrvatskog bruto domaćeg proizvoda (BDP).
Hrvatska spada u sam vrh članica EU po udjelu komunikacijskih usluga u ukupnoj potrošnji kućanstava, pokazuju podaci Eurostata. Naime, kod nas je lani iznos potrošen na komunikacijske usluge činio četiri posto ukupne potrošnje kućanstava, što je podatak koji nas svrstava na četvrto mjestu u EU.
Više od nas za komunikacijske su usluge u 2018. godini izdvajala kućanstva u Bugarskoj, 4,8 posto svoje ukupne potrošnje, zatim u Grčkoj, za koju su objavljeni podaci za 2017. godinu, a prema kojima su Grci za komunikacijske usluge izdvajali 4,4 posto kućnih proračuna, te u Rumunjskoj, u kojoj su komunikacijske usluge u ukupnoj potrošnji kućanstava lani činile 4,1 posto.
U EU u cjelini građani su na komunikacijske usluge lani potrošili nešto više od 200 milijardi eura, što čini 1,3 posto BDP-a Unije i 2,3 posto potrošnje kućanstava, piše novac.hr.