ruše se rekordi /

U prvih 12 dana srpnja u Hrvatsku stiglo 600.000 više turista nego prošle godine

Umjesto srpanjske rupe, ove turističke sezone - srpanjski porast. U prvih 12 dana ovog mjeseca u Hrvatsku je ušlo gotovo 600 tisuća više stranih putnika nego u istom razdoblju lani. U hrvatskoj turističkoj zajednici uvjereni su da je razlog ovakvog porasta – jeftiniji smještaj, odnosno, da su hotelijeri ciljano snizili cijene i na taj način uspješno privukli nove goste

13.7.2015.
19:03
VOYO logo

Na 2 kilometra dugoj plaži u Baškoj na Krku gotovo da nema slobodnog mjesta. Diljem otoka traži se krevet više, a prema podacima iz Turističke zajednice Krk, promet im je u odnosu na prošlu godinu porastao za deset posto. 

Iz dana u dan sve je veća razlika u broju turista ove sezone u usporedbi s prošlom. U prvih 12 dana srpnja 2014. u Hrvatsku je ušlo 2 milijuna i 750 tisuća stranaca, a u istom razdoblju ove godine, ušlo je 3 milijuna i 330 tisuća, odnosno, gotovo 600 tisuća više. Samo u tri dana, u drugom vikendu srpnja prošle godine ušlo je 900 tisuća, a ove milijun i 100 tisuća. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Rezultati samo za srpanj su daleko bolji nego prošle godine. Nema srpanjske rupe i ona će bit sve manja", rekao je Ratomir Ivičić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.

U Istri je u prvom tjednu srpnja ove godine spavalo 60 tisuća ljudi više, u istom razdoblju porast od osam posto dogodio se i na Kvarneru i od četiri posto u gradu Zadru. Prema direktoru Hrvatske turističke zajednice, glavni su razlog manje cijene u odnosu na prošlu godinu.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Hotelijeri su svoje cjenovne pakete prilagodili konkurentima na mediteranu i eto vidite kako stvari mogu funkcionirati puno bolje", dodao je Ivičić.  

Veliki porast dogodio se i u Dubrovniku. 

"Povećanje koje mi imamo od početka godine je na devet posto dolazaka i šest posto noćenja više nego u 2014., Dubrovnik stalno ima pozitivan trend i to se neće promijeniti ni u budućnosti", smatra Jelka Tepšić iz HTZ Dubrovnik. 

Ovakva samouvjerenost opravdana je, što potvrđuju je i gosti, a turisti koji po povratku u svoje države pričaju o lijepim iskustva s Jadrana – uvijek su najbolji jamac novog porasta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo