SAMO ZABAVA /

U mjesecu nogometa, RTL2 je bio izbor gledatelja!

Image

Ovog lipnja, RTL2 je doista bio pravo mjesto koje nudi 'Samo zabavu'! S prosječnim udjelom u gledanosti cijelog dana od 5,6% u skupini od 18-49 godina, RTL2 bio je najgledaniji specijalizirani kanal, ostavljajući iza sebe Domu TV, CMC, Sportsku TV te Kapital Network!

8.7.2012.
13:14
VOYO logo

Podaci o gledanosti za lipanj ove godine potvrđuju nadmoć RTL2 nad svim ostalim tematskim kanalima u Hrvatskoj! Unatoč Europskom prvenstvu u nogometu, RTL2 je ovog lipnja dosegao dosad najveći prosječan udio u gledanosti u udarnom terminu od 6,1% u skupini od 18 do 49 godina od kada postoje specijalizirani kanali u Hrvatskoj, dok je u istom periodu 2011.g. prosječan udio gledanosti iznosio 3,6%.

I cjelodnevna gledanost u lipnju je porasla za 1,0% u odnosu na prošlu godinu, pa je tako prosječan udio u gledanosti cijelog dana s prošlogodišnjih 4,6% porastao na 5,6% u skupini 18-49 godina. Ovi rekordni podaci za lipanj ukazuju na činjenicu da je RTL2 ostvario najbolji mjesečni rezultat u cijelom danu i u udarnom terminu u odnosu od ostalih specijaliziranih kanala u Hrvatskoj! Naime, prosječan udio dnevne gledanosti Dome TV za isti period iznosio je 5,1%, odnosno udarnog termina 4,5% u skupini 18-49 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Dva i pol muškarca

Otkačene humoristične serije, poput „Malcolma u sredini“, „Teorije velikog praska“ i „Dva i pol muškarca“, koje se na RTL2 prikazuju u udarnom terminu od 20 do 23 sata, svakodnevno privlače sve više gledatelja željnih zabave i smijeha. Tako se na listi TOP 10 najgledanijih formata svih specijaliziranih kanala u lipnju nalaze upravo humoristične serije RTL2, dok se najgledaniji format drugih konkurentskih kanala, točnije „Mr. Bean“ Dome TV, nalazi na 21. mjestu.

Image

RTL2 je ostvario još jedan rekord u lipnju, postigavši najbolji rezultat prosječne gledanosti u cijelom danu i u udarnom terminu među svim specijaliziranim kanalima, pretekavši čak i prvi program javne televizije HTV1! U periodu od 18.-29. lipnja, udarni termin RTL2 čak je pet dana bio je gledaniji od programa HTV1. Najgledaniji dan u lipnju bio je petak 29., kada je prosječan udio u gledanosti udarnog termina iznosio 13,5% u ciljnoj skupini 18-49, dok je HTV1 imao 10,7%, a prosječan udio gledanosti RTL2 cijelog dana iznosio 9,0%.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike