nemilo se iznenadili /

Tvrdi 'okusi zavičaja': u vrećicama s krumpirima Đakovčani našli - kamenje!

Image
Foto: Damir Spehar/PIXSELL

Zanimljivo je da je kamen vrlo sličan krumpiru, gotovo jednake konfiguracije, a da nije riječ o povrću otkrijete tek kad ga krenete pripremati za jelo

18.1.2017.
23:15
Damir Spehar/PIXSELL
VOYO logo

Nekoliko Đakovčana nemalo se iznenadilo kada su u trgovačkom centru Lidl kupili pakiranje krumpira težine deset kilograma, s oznakom “Okusi zavičaja” u kojemu su osim krumpira našli - kamen, piše Glas Slavonije.

Zanimljivo je da je kamen vrlo sličan krumpiru, gotovo jednake konfiguracije, a da nije riječ o povrću otkrijete tek kad ga krenete pripremati za jelo, odnosno kad ga operete. Jedan od njih je i Nenad Bunoza koji je kamen i izvagao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo se dogodilo već nekoliko puta, tj. da u pakiranju krumpira kod pripreme i pranja otkrijete kako neki baš i nisu jestivi, imaju lijepu težinu od gotovo 220 grama, zaobljeni, ma milina, ali problem je što otkriješ da je to umjesto krumpira - kamen. Tako krumpir iste veličine teži približno 110 grama, a ovaj “krumpir” dvostruko. Budući da se to događa učestalo ne vjerujem da je slučajno, jer u mom zavičaju ipak ima više zemlje nego kamenja",  kaže Bunoza.

Što o svemu kažu u Lidlu Hrvatska, odnosno kako je moguće da se u mrežici krumpira nađe kamen te što kupci mogu učiniti dogodili li im se ponovno ovakva situacija, doznali smo u tom trgovačkom lancu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U pakiranju tako velikih količina proizvoda, konkretno u ovom slučaju krumpira, može doći do pogreške. Naime, u usipnom košu iz kojeg roba dolazi na inspekcijsku traku nalazi se tona krumpira te je moguće da se potkrao i kamen koji jako nalikuje na krumpir te ga je bilo teško uočiti i izolirati. Mi kao Lidl Hrvatska, razgovarali smo s našim dobavljačem, Bios d.o.o. iz Varaždina, čiji je spomenuti krumpir, te smo zatražili još strožu, detaljniju i opširniju kontrolu kvalitete prilikom pakiranja, a sve kako bi naši kupci uvijek dobili najkvalitetnije i najsvježije proizvode", poručuju iz Lidla Hrvatska.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo