HRVATSKA ŠOKIRA / Turistica iz Beča: 'Deset neukusnih ćevapčića, šaka smrznutog mesa i malo pivo koštali su me nešto manje od 25 eura'

Image
Foto: Zvonimir Barisin/Pixsell

Turistica iz Austrije malo je pivo platila sedam, a ćevape čak 17,50 eura

14.7.2023.
13:17
Zvonimir Barisin/Pixsell
VOYO logo

Mnogi turisti ne žele se više vratiti u Hrvatsku na ljetovanje kada su vidjeli koliko su cijene porasle, pišu njemački i austrijski mediji, TZ, Merkur i Heute, a prenosi Feniks magazin. Cijene smještaja skočile su za 30 posto, a predsjednica Udruge obiteljskog smještaja Hrvatske Barbara Marković kazala je da je naša država "skuplja od konkurencije 25 posto – ne samo za noćenje, nego i za svu drugu relevantnu ponudu."

Do sada je Hrvatska bila tipična destinacija za obiteljski odmor, prenose njemački mediji, a zalagala se i za masovni turizam. Ipak, zadnje dvije godine smještaj je poskupio, a Barbara Marković potvrdila je da je Hrvatska sada skuplja od Španjolske i Grčke te da svaki dan cijene rastu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
I TURISTI POLAKO SHVAĆAJU... /

U zemlji iz koje nam dolazi najviše gostiju opet pišu o Hrvatskoj, ali ne u baš dobrom kontekstu: Ljetovanje kod nas postalo im je preskupo?

Image
I TURISTI POLAKO SHVAĆAJU... /

U zemlji iz koje nam dolazi najviše gostiju opet pišu o Hrvatskoj, ali ne u baš dobrom kontekstu: Ljetovanje kod nas postalo im je preskupo?

“Deset neukusnih ćevapčića, šaka smrznutog mesa i malo pivo koštali su me nešto manje od 25 eura. Zaokružila sam račun na 25 eura, ali pozamašna svota mi je stvarno bila teška za želudac”, izjavila je jedna turistica iz Beča koja je ćevape platila 17,50, a pivo sedam eura.

Osim na hranu, piće i smještaj, turisti se žale i na cijene dnevnih ležaljki. One znaju doseći i 40 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pokušavaju li njemački i austrijski mediji nagovoriti svoje građane da našu obalu zamijene austrijskim i njemačkim planinskim odredištima ili "je u pitanju izostanak hrvatske turističke kampanje te lobiranja konkurencije kako bi povećane cijene na Jadranu iskoristili za svoj turizam", pita se Feniks.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo