Danas glavnim glradom prometuje više od 350 tramvaja i oko 500 autobusa. Povodom 124. godišnjice organiziranog javnog prijevoza, Zagrebački električni tramvaj odlučio je u promet ponovno pustiti dva tramvaja iz 1923. i 1940. godine. Vožnja je u njima besplatna, kao i u turističkom vlakiću, karakterističnog izgleda i plave boje, koji svakodnevo prometuje po Trgu bana Jelačića.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8be483dc-92b4-11eb-b705-0242ac120011/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Prvi su tramvaje vukli konji, jer nije bilo struje. Početkom 20. stoljeća Zagreb se počeo snažnije razvijati. Električni tramvaj tada je već vozio u brojnim europskim i svjetskim velegradovima, ali i u Hrvatskoj, pa Zagrepčani zahtijevaju da se konjski pogon zamijeni električnim. No, valjalo je čekati električnu centralu, koju je Zagreb dobio 1907. godine.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/8bd5b136-92b4-11eb-872c-0242ac120012/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Danas se tramvajima i autobusima, svakodnevno, u Zagrebu vozi nešto manje od milijun putnika. Većina tramvaja novijeg je datuma, a najlijepše, niskopodni tramvaj TMK 2200, je proizvela domaća tvrtka. Rođendanu ZET-a prisustvovala je najstariji vozač tramvaja Stanko Soldo i prva vozačica autobusa Nevenka Bišća. Dvoje ZET-ovih veterana pustili su u besplatnu vožnju old timer tramvaje i turističke vlakiće.