Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević sa zamjenicama Danijelom Dolenec i Lukom Korlaetom obišao je u utorak radove na cjelovitoj obnovi Doma zdravlja Zagreb – Zapad.
"To je jedna od najvećih investicija u obnovi zdravstvenih ustanova. Cijena investicije iznosi 15,3 milijuna eura. Trećina, odnosno oko pet milijuna, dolazi iz gradskog proračuna, a ostatak je europski novac. Radi se o tri dijela zgrade: to je stara zgrada, spojnica u obliku hodnika te nova zgrada. Na staroj zgradi ostala je samo konstrukcija, pa to neće biti samo obnova, već i nova zgrada. Rok za dovršetak je lipanj 2026. Osim energetske obnove, u sklopu zgrade postavit ćemo i novu fotonaponsku elektranu na krov, pa će se proizvoditi i električna energija. Imat ćemo i potpuno novu opremu, čime će se podići kvaliteta. Osim ove lokacije, niz je obnova u vlasništvu grada", rekao je gradonačelnik.
S obzirom na blizinu Klinike za tumore, postavilo se pitanje parkiranja na toj lokaciji.
"Tamo su bitne i investicije Ministarstva pravosuđa nedaleko od ovog mjesta i planiraju se znatni kapaciteti za parkiranje. Ovaj dio grada treba gledati cjelovito", rekao je.
Govorio je i o dr. Ireni Hrstić, za koju se očekuje da će biti nova ministrica zdravstva: "Danas je tema u Saboru izbor nove ministrice zdravstva, gđe Hrstić, Sabor će o tome odlučivati početkom prosinca, treba pričekati da bude izabrana, vjerujem da hoće. Kada dobijemo novu ministricu, želimo što prije sjesti za stol i razgovarati o obnovi zdravstvenih ustanova te o projektima koji bi tek trebali početi, a izvjesno je da neće biti gotovi do roka u kojem moramo potrošiti EU novce. Realizacija Nacionalne dječje bolnice - to je strateški interes Zagreba. Sve bolnice u Zagrebu sjeverno od željezničke pruge nemaju bolnicu."
Također je rekao da su riješeni imovinsko-pravni problemi: "U slučaju Blato to je trajalo tri godine, trebalo je brže ići. Vjerujem da ćemo dobro surađivati s ministricom", rekao je.
O promjeni modela parkiranjahttps://net.hr/tema/parkiranje rekao je da će sigurno biti smanjenje povlaštenih karata, a broj komercijalnih karata sigurno će se povećati, no još nije znao točan broj. "Sigurno je da se smanjio ukupni broj karata. Imamo 5000 povlaštenih parkirnih karata, no mjesta je samo u prvoj zoni, to je neodrživo", rekao je i najavio da će se napraviti analiza te da treba čekati dva mjeseca za prve efekte, jer su trenutačni podaci anegdotalne prirode.
Novinari su pitali i što je s zemljištem na križanju Sarajevske ulice, gdje su počeli radovi rekonstrukcije.
"Navedeno zemljište oduvijek je bilo u koridoru za proširenje Sarajevske ulice, tako je bilo u GUP-u desetljećima, zbog čega se na tom zemljištu ništa nije moglo graditi. To je bila ledina. Bilo je u privatnom vlasništvu i koristilo se za parking kamiona. U postupku izvlaštenja Zagreb je postao vlasnik parcele i nedavno je stupio u posjed parcele, dao novac za obeštećenje vlasnici, a njezin sin je od majke zakupio zemljište za parking. No, grad je vlasnik parcele i sada je ušao u posjed zemlje", odgovorio je.
POGLEDAJTE VIDEO Zadnji ponedjeljak prije Adventa kao da je prvi iza Uskrsa: Kako su se Zagrepčani oprostili sa suncem?